fredag 11 november 2016

Dagens ilandsproblem.

Gomorron!!

Sitter nyduschad och äter frukost.
Katarina kommer snart

Funderar som vanligt på vad jag ska ha 
på mig, tycker sällan jag vet direkt
vad jag ska ta, fast garderoben är full.

Kanske hittar jag något kul i Stockholm.


Inlägget innehåller affiliatelänkar



1. Clutch från Betty Barclay HÄR / 2. Byxor från By Malina HÄR / 3. Spets-BH från Ganni HÄR / 4. Jumper från Hunkydory HÄR / 5. Skor från Cashott HÄR / 6. Mobilskal från By Malene Birger HÄR / 7. Sammetsjacka från Ganni HÄR / 8. Armband från Julie Sandlau HÄR


Något i stil med detta collage får det bli idag.

Ha en bra Fredag allesammans.

Kram Helena

Inlägget är sponsrat



4 kommentarer:

Maria - Wikers Liv sa...

Så fredagssnygg du kommer att bi!
Trevlig helg!
Kram/maria

Ekenäsliv sa...

Ibland är de bekymren nödvändiga med :)
Ha en riktigt fin dag och ta det vackert på vägarna!
Kram Anna

Mamma C sa...

Ha en toppendag nu.
Kram Mamma C

Annika sa...

Så snygga kläder i ditt collage. Du är ju alltid snygg så du hittar säkert något att ta på dig. Men jag känner igen känslan att ha garderoben full men inte ha något att ta på. Hoppas du har kul i Stockholm. Kram Annika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...