torsdag 3 november 2016

Eftertraktad rabatt

Halloj!

Tror ni jag blev glad när 
det damp ner en eftertraktad rabatt
i mailboxen igår.

Det är inte ofta Ellos har rabatt på
möbler.

Jag har suktat efter bl.a. vitrinskåpet i flera år,
tyvärr har jag ingenstans att ha det, annars skulle det 
fått flytta hit för länge sedan.

Men en ny sänggavel har jag kollat på
och nu kanske jag skall slå till.





Ange erbjudandekod i kassan: 345931

Gäller nybeställningar på hemtextil,dekoration,inomhusbelysning, tapeter, mattor och möbler.
Max en 1gång/kund tom 161106
kan ej kombineras med andra erbjudanden.



Ha en bra dag, nu drar dottern och jag till Stockholm,
med tåg.
Spännande att se om SJ kan hålla tiderna idag!?


Kram Helena








5 kommentarer:

Unknown sa...

Ha det så kul i Stockholm! Jotex har 40% på möbler nu. Kram

Unknown sa...

Kul med rabatt på möbler. Hoppas ni får en toppendag i Stockholm.
Kram
Maria

Plommonhuset sa...

Härlig rabatt på möbler. Hoppas ni får en lyckad tripp till Stockholm. Kram Sofia

Tjäna pengar på din blogg sa...

hej så fina saker
http://veckomagasinet.com

Anonym sa...

Tyvärr, koden fungerar inte.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...