onsdag 16 november 2016

En unik rabatt.

Hej hej!

Måste ju tipsa er om 
Ellos superrabatt
på home och möbler

Brukar ju tipsa om denna rabatt
och tänkte att jag kan ju inte missa att 
berätta att 
Just nu kan man handla både möbler
och för 20%
Det blir inte bättre, så det är ju nu man ska passa på
om man kollat in något man vill ha.





Har listat lite godsaker jag tycker är snyggt.


20% rabatt på hemsortimentet inkl möbler och varumärken!* 

Erbjudandekod: 345446
*Villkor: Gäller på nybeställning på hemtextil, dekoration, inomhusbelysning, tapeter, mattor och möbler på Ellos. 
Max en gång/kund, t.o.m. 2016-11-22. 
Kan ej kombineras med andra erbjudanden och prissänkta varor. 
Gäller ej varor märkta med ”kampanjpris", "design by" eller elektronik/elektriska varor/tillbehör. 
Produkter från Odd Molly är undantagna erbjudandet. 
Rabatten räknas automatiskt av i kassan. Vi reserverar oss för eventuella tryckfel. 

Jag skall passa på att titta efter 
ett par julklappar som jag vet att jag kan fynda nu.

Ha en bra kväll.

Kram Helena

Innehåller annonslänkar

3 kommentarer:

anettan sa...

Tack för tipset. Det var ett tag sedan jag besökte Ellos nu. Kram Anette

Anonym sa...

Tack för tipset, då ska jag gå in och kika. Tycker Ellos har mycket fint, både heminredning och kläder. Ha en fin dag. Kram Annika

Annika sa...

Tack för tipset! Ellos har mycket fint tycker jag, så man behöver inte vara orolig att man inte ska hitta något man vill ha, snarare blir det nog tvärtom. Kram Annika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...