fredag 25 november 2016

Bästa rabatten

Halloj!

Tror jag fått över 200 mail
som alla handlat om 
Black Friday.

Herrejösses vilken grej
det blivit.
Värre än Annandag jul tror jag.

Har listat lite favoriter
som jag gillar.
Först ut är från Ellos



Parfym 50%

Sedan är allt fraktfritt om man klickar i den rutan
och dessutom kan man få tillbaka 5%
hos Refunder om man registrerar sig innan
och den ligger uppe på webläsaren.

Jag har redan fått tillbaka 
300kr på dagens shopping.


Tur att jag jobbat idag.
Men alla julklappar kommer bli färdiga under kvällen.


Har ni hittat något riktigt prisvärt 
idag?


Kram Helena

Innehåller adlinks

1 kommentar:

Hemma på Sjuan sa...

Inte fyndat något idag, har inte haft tiden att kolla... men köpte en dofta gott med rejäl rabatt i alla fall. Fina bilder på dig. Kram Suss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...