lördag 26 november 2016

Marmor och mässing

Hej hej!

Mycket som händer denna helg!
Startskottet för julhandeln har börjat och 
SkyltSöndag i morgon.

I morgon är det 1a advent
och vi får tända första ljuset.
Nu kommer det gå fort ända fram till jul.
Jag är så glad att jag är klar med nästan alla
julklappar.

Jag sprang på en så fin ljusstake
när jag var på Citygross
för ett par veckor sedan.
Gillade den just för att den var av marmor
och mässing och bara kostade 149 kr.









Har precis ätit frukost och ska 
hoppa i duschen, sedan skall jag 
passa på att pyssla lite till
inför i morgon.


Ha en bra Lördag
Kram Helena

7 kommentarer:

anettan sa...

Jag måste också sätta fart nu...är så seg. Kram Anette

Villa Ryttarängen sa...

Snyggt! Den passade ju superbra där. Vilket fynd. Kraaam pia

Villa Frejas bokblogg sa...

Visst är den fin! Såg en sån på Gekås också men har för mig att den var dyrare där. Kram.

Sallys hus sa...

Hallå du fina!
Å den där är ju så fin! Den passade ju som en smäck där hos er.
Hoppas ni har en mysig helg.. Vi ska nog försöka ta oss i väg på någon julmarknad i morgon....
Kraaaam Katarina

Mamma C sa...

Blev jättefint.
Kram mamma C

Channal sa...

Du är verkligen ett proffs på att hitta fina fynd! Jättesnygg adventsljusstake!

Fin första advent! KRAM Anna

Unknown sa...

Du har så vackert!
Kram
Maria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...