tisdag 8 november 2016

Bunches

Hej hej!
Nu har vi också vinter,
känns jättebra,
synd bara att det inte är kallare.

När vi var i Stockholm förra veckan,
hann vi aldrig köpa blommor från Hötorget.
Väldigt besviken gick vi ifrån ett tomt
Hötorg, har nog aldrig hänt att jag missat det.

Jag blev desto gladare när jag hittade 
Bunches inne på HM Home.

Fick med oss tre buketter av dessa
buntbuketter.










Tycker deras koncept är så klockrent och enkelt.
Har bara sett det i Göteborg och nu i Stockholm.

Det blev en bukett med Eukalyptus och en annan rolig
 växt som jag absolut inte vet namnet på.

Tur jag fick med mig lite blommor hem,
hade känts konstigt annars.


Har ni handlat någon Bunchesbukett?

Kram Helena

5 kommentarer:

anettan sa...

Här är svinkallt och jag vill inte ha snö än, jag vill verkligen inte. Kram Anette

Mamma C sa...

Har aldrig hört talats om detta, så det har jag inte.
På lördag är vi hemma igen i Sverige och då får man stå ut med det vita.
Kram Mamma C

Ljuva Magnolia sa...

Finfina blommor! Älskar Bunches, har vi i Götet med och jag köper alltid en eller två buntar med mig hem från stan, så härligt.

Varm kram i kylan fining!
Kram

Maria - Wikers Liv sa...

Aldrig hört talas om!?
Så fint hos dig! Gillar verkligen de fina ljusstakarna!
Kram/Maria

Annika sa...

Nä, har inte testat. Det finns som du skriver bara i Stockholm och Göteborg än så länge. Ha en fin dag. Kram Annika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...