torsdag 24 november 2016

Snart går startskottet.

Hej hopp!

Rena rama hysterin
inför Black Friday
Alla butiker kör igång lite tidigare 
för att locka kunderna till sig.

Jag har faktiskt skrivit upp 
några saker som jag ska kolla efter.

Men för att få de riktiga godbitarna, bör man ha varit ledig
i morgon och det är inte jag.



Det viktigaste jag gjorde var att lägga upp Refunderknappen
på webläsaren, så jag får återbäring på allt jag köper.




Såg att Ajlajk som tröjan jag har på mig, är ifrån
också kommer ha Black Fiday, 
med start vid midnatt. 
Jag har strl M

Har ni spanat in något som ni ska
fynda i morgon?

Kram Helena

5 kommentarer:

LIVSGLITTER sa...

Måste också kika in det där med refunder, har du testat det förut? Kram L

Anonym sa...

Här precis hittat din inspirerande blogg! Ser fram emot att följa den.
Mvh/Maria




Milla sa...

Men gud kvinna vad jag blir sugen att klippa av mitt hår när jag ser dig! Superfräscht!
Jag är ju hemma o sjuk så kan ju shoppa som en galning - hehe - försöker kolla vad som inte är gamla vanliga 20% och lite extra mot annars. Har ju en kappa jag suckat efter som kanske det blir... kram

Amina sa...

Har funderat på det där med Refunder förut och får nog ta och ge det ett försök när jag landat på svensk mark igen... Låter ju himla bra. Antar att du använder det? Några minus?

Annika sa...

Jag har inte funderat så mycket om jag ska handla något. Ska kika lite på smink som tjejerna önskat sig i julklapp, men som du säger man borde ha varit ledig idag. Kram Annika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...