tisdag 29 november 2016

Hur åker du till Karlifornien " Sponsrad video"

Hallå!


Gud vad jag längtar att åka bort till varmare breddgrader.
Vi har ingen sådan resa inbokad just nu.
Däremot skall vi snart resa norröver
inom Sverige.
Vi har alltid tagit bilen när vi skall till
släkten i Umeå, men denna gång skall vi ta flyget.
Norweigan flyger dit och jag har flugit med dom många gånger,
ett extra plus är att man får ha med sig mycket bagage och att de har wifi.
Känns inte som ett lågprisföretag.

Brukar ni ha bonuskort som ni kan samla poäng på?

Jag har några stycken ex ica kort, hm, coop  och ett antal hotelkedjor mm.

Nu har även Norweigan ett sådant kort,
där du kan samla cashpoint som du kan använda att resa för senare.
Man anmäler sig helt enkelt  till deras program Norweigan Reward
Så får man poäng för flygresor, hotellnätter och även när du använder hyrbil.







Vi reser ett par ggr per år, och då vore det ju bra om man kunde 
samla lite poäng samtidigt.
Tillslut kanske man har så mycket poäng att resan inte blir så dyr,



Så jag kommer anmäla mig till deras Reward program så kan vi samla några poäng.


Kram Helena

Sponsrat inlägg

1 kommentar:

anettan sa...

Jag skulle kunna sätta mig på vilket flyg som helst just nu, är så himla trött. Kram Anette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...