måndag 14 november 2016

Inköp hos Zara & HM Home

Halloj!

Måndag igen och jag är ledig idag med.
Fyradagars ledigt är så skönt.
Man känner verkligen att man är ledig.

När vi var i Stockholm hittade jag
lite inredning som fick följa med hem.

Det blev lite att släpa på, eftersom det var 
en del glas som också väger en del.


Nu var det ju så att efter att vi varit på eventet, så tappade jag ju HM påsen 
och ett jättekrasch hördes och det var två fina ljuslyktor i samma
utseende som tillbringaren. 
Jättetråkigt, men jag hade blivit ledsnare om tillbringaren gått sönder,
så jag får väl vara glad ändå......



 Hittade denna fina fejk korall på Zarahome, påminner en del om originalet,
men då är priset det tredubbla, den hittar ni här


Idag har jag varit på återbesök hos läkaren som opererade
mina näsmusslor. Det har gått en och en halv månad sedan jag gjorde det
och det är först nu jag kunnat sluta med nässprej. Mycket för att det varit svullet
och jag varit förkyld. Men nu verkar det som operationen lyckats.
Läkaren tyckte det såg fint ut och jag har inte använt nässprej på ett 
par veckor.

Kanske att det lyckades denna gång, bara att hålla tummarna.

Nu blir det lite kaffe här hemma.

Kram Helena


4 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Hej Helena!
Så fina saker du har hittat :) Men ack va tråkigt att ljuslyktorna gick i kras :(
Verkade onekligen vara ett trevligt event det ni var på!
Hoppas det kommer något nytt i vår, för nu börjar man bli sugen på något sådant :)
Ha en fin kväll!
Kram Anna

Villa Ryttarängen sa...

Vilken fin tillbringare, synd på lyktorna bara. Skönt att näsan är OK nu. Kraaam Pia

Mamma C sa...

Mycket fint du hittade där på H&M.
Kram Mamma C

Channal sa...

Hoppas verkligen att du blir bra i näsan nu! Håller tummarna! På semestern hittade vi Zara och Zara Home. Shoppade lite fint där. HM Home finns i Norrköping. Ska nog ta en sväng dit. Finfina köp du har gjort!

KRAM Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...