onsdag 2 november 2016

Till Far

Hej hej!

På Söndag är det Fras dag.
Inte många dagar kvar
om man vill komma på något skojjigt till sin pappa.

Har lite förslag till er som vill 
ge något annat en en blomma eller 
kalsonger.



Inlägget innehåller affiliatelänkar



1. Isform för snapsglas HÄR / 2. Chokladöverdragen lakrits HÄR / 3. Snabbkylare till ölflaska HÄR / 4. Knivset från Jamie Oliver HÄR / 5. Whiskeystenar HÄR / 6. Raktvål HÄR / 7. Ölprovarset HÄR / 8. Digital kökstermometer HÄR / 9. Digital vintermometer HÄR / 10. Mortel från Jamie Oliver HÄR




Eller varför inte
Lite fina små manchettknappar


Inlägget innehåller affiliatelänkar



1. HÄR / 2. HÄR / 3. HÄR / 4. HÄR

Ett förslag till pappan som gillar små detaljer är ett par fina manschettknappar. Vi har spanat in snygga sådana från Thomas Sabo, för dig som vill ge din pappa det lilla extra på Fars Dag. Du finner supersnygga manschettknappar från Thomas Sabo och flera andra märken hos Jewelrybox.se.
Har ni en pappa som älskar att lukta gott?
Inlägget innehåller affiliatelänkar



1. Christiano Ronaldo - Legacy EdT HÄR / 2. YSL - La Nuit De L'Home EdT HÄR / 3. Versace - Eros EdT HÄR / 4. Dsquared - HeWood EdT HÄR / 5. Hugo Boss - Boss Bottled Oud EdP HÄR / 6. Paco Rabanne - 1 Million EdT HÄR


Vissa webshoppar är snabba att leverera så kolla det kanske ni hinner hitta
något roligt till Far.



Lilla O kommer att köpa något i doftväg till sin far.
vad jag skall hitta på till min far, finns inte med här,
tyvärr.



Hörs senare!
Dags för kaffe.

Kram Helena

5 kommentarer:

Tina sa...

Hej! Ingen stress...fars dag är ju först på
söndag i nästa vecka:)

Tack för inspirationen, alltid lika trevligt att titta in här!

anettan sa...

Tack för tips, det är alltid svårt till farsdag tycker jag. Men det är först nästa helg. Kram Anette

Ekenäsliv sa...

Å så många fina saker, men hjälp jag fick ju hjärtat i halsgropen... Tur det är en vecka till ;-)
Kram Anna

Helenas enkla vardag sa...

Oj då! Trodde det var på söndag, då hinner vi ju absolut hitta ngt bra.
Tack! Kram Helena

Milla sa...

Här får sonen köpa Keplers nya bok till sin far - jag inser att jag skämt bort mina barn med det där alla år... Tur det är nästa söndag 😀 Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...