onsdag 23 november 2016

Bland tomtar och nissar.

Hej hej!

Idag när jag varit ledig har jag 
fixat en massa grönt från skogen 
i form av mossa, granar och tallris.

Åkte till stora dottern och mina
små barnbarn.
Vi tog också en sväng till skogen,
men vi kollade efter spår av tomten 
och hans nissar.

Riktigt spännande var det.
För tomten kanske bodde i det lilla röda huset 
mellan träden där långt inne i skogen, vem vet....

 Stora N har redan adventspyntat. Det är små granar överallt
och julstjärnorna är uppe i fönstren.



Liten Sessa som snart blir tio månader



Min lille vältalige prins, en riktigt go kille.
Som babblar om allt.


Nu ska jag försöka ta reda på allt grönt som jag fått med mig hem.


Ha en skön Onsdagskväll.
Kram Helena


3 kommentarer:

Mamma C sa...

Vilken härlig och mysig dag du haft.
Kram Mamma C

Ljuva Magnolia sa...

Så mysigt att hänga med de små sötnosarna, gud så fina de är.
Jag ska traska runt i skogen imorgon tänkte jag och shoppa lite nytt till krukorna här hemma. SÅ mysigt nu i adventstider!

Kram Catta

Hus nummer 22 sa...

Mysigt med barnbarn och tack för en trevlig blogg.
husno22.blogspot.se

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...