tisdag 15 november 2016

Adventsljusstake 2016

Hej hej!

Snart är det första advent.
Det första ljuset tänds om en och en halv vecka.

Har ni funderat på vilken adventsljusstake 
ni skall ha i år?

Ska den gå i guld eller silver,
eller har ni kvar er traditionella
ljusstake som ni haft i många år.

Inget är fel, utan det är upp till var och en att välja
vilken stake som man vill ha.

Jag tycker det är roligt att kolla in vad som finns på marknaden.
Hittade dessa hos Rm 21



Inlägget innehåller affiliatelänkar



1. Skultuna HÄR / 2. House Doctor HÄR / 3. Bloomingville HÄR / 4. Georg Jensen HÄR / 5. Skultuna HÄR / 6. Watt & Veke HÄR / 7. Bloomingville HÄR / 8. Ferm Living HÄR
Ljusstake nr 4 köpte jag förra hösten, så den kommer få agera 
ljusstake på ett ställe här i huset.
Men måste ha en nere i källaren också.
Måste gå igenom jullådan för att se vad som finns där,
för jag har j en tendens att inte minnas vad som
finns i jullådorna, fast det bara går ett år innan 
de är framme igen.

Ha en bra kväll.

Kram Helena

Inlägget är i samarbete med adviral

1 kommentar:

Junitjej sa...

Jag tycker jag att nr 4 är så fin!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...