söndag 18 januari 2015

Årets första Tävling

God kväll på er!

Lovade att jag skulle köra en tävling
här på 
Helenas enkla vardag.

Så nu kör vi!

Vad sägs om att designa en egen 
almanacka.
Många kanske redan har en kalender 
för 2015
Ni som inte har en är det ett perfekt tillfälle att
kunna vinna en.
annars kan man ju designa en skrivbok eller
en almanacka för hela familjen.


Min almanacka från 
ser ut så här.





Tävlingsreglerna är enkla och till för alla.

1 För er med Facebook eller Instagram kan gilla

2  Skriv en kommentar hos mig att ni är med.och tala om vad ni gillat.
För er som varken har Facebook eller Instagram
skriver en kommentar att ni vill vara med ändå.


Tävlingen pågår till nästa Söndag 24/1
Tävlingen är avslutad


Lycka till!

Kram Helena

53 kommentarer:

Lindblomman sa...

Jag är gärna med och tävlar.
Gillar gör jag sedan tidigare =)

Kram

Home2tiny sa...

Har gillat på insta o är jättegärna med o tävla. Kramen Tina

Ekenäsliv sa...

Hej vännen!
Jag vann just en och fick hem min i fredags. Är såå nöjd med den:)
Så jag lämnar åt någon annan att vinna:)
Låter som du haft en härlig helg med partaj och trevligheter:)
Ha en fin kväll!
Kram Anna

Hemma på Sjuan sa...

Å en sån skulle jag vilja ha. Gillar sen tidigare på FB och vill gärna vara med och tävla. Kram Suss

Anonym sa...

Gillat på FB och hoppas på tur nu.

Ulrica

♥Linda♥ sa...


Klart jag gärna är med och tävlar! De almanackorna har jag sett i många olika utföranden i bloggosfären. Alltid lika fina och så roligt att de är så personliga. Jag slog på stort och gillade på både FB och på instagram.
Nu håller jag tummarna hårt och hoppas att det är min tur att vinna! :)))
Kram!

Anonym sa...

Jag har gillat på Fb!
Vill gärna vinna en almanacka då jag i år inte köpt någon utan skulle använda den i telefonen men saknar en med pappersblad!
Maria Nyström

Jeanette sa...

Åh vad jag vill vara med och tävla, gillar på Facebook sen tidigare och nu följer jag på insta också. Kram J

Tummelisa sa...

Är gärna med och tävlar. Har gillat på både Face Book och Instagram. Skulle verkligen behöva en sådan kalender.
Läser alltid Din blogg, men kommenterar inte ofta.
Kram Tummelisa

Anneli Mellstrand sa...

Hej svejs , vill jättegärna vara med och tävla , har gillat på Fejan ( Face Book )
Kollar din blogg dagligen så kul att följa , funderar själv på att börja blogga om allt och ingenting men är nog lite för feg tror jag..........vi får se.....
Ska försöka kommentera lite förstår att det är roligt att få lite gensvar......
Tack ialla fall för en toppen blogg
//Anneli

Camilla L sa...

Hej Helena!
Åh, vad fin almanacka du har! Jag är gärna med i tävlingen. Jag börjar jobba om ett par veckor, efter en åtta månader lång sjukskrivning, så en almanacka är precis vad jag skulle behöva nu! Och tack för din härliga blogg, som jag följer varje dag!
Kram Camilla

Villa Ell sa...

Jag är med och tävlar, gillar på instagram och vinner jag ska jag dela med mig inom familjen, som tex till min MAN, han är glömsk han!!

Kram Sandra

Anonym sa...

Hej,jag vill jättegärna vara med och tävla. Jag har gillat på FB.

Hälsningar Birgitta

Anonym sa...

Woooo...Jag vill jättegärna vara med & Tävla om denna finfina Almanacka :)
Har varken Fb eller Insta,men...

/Kram du fina!

Åse sa...

Personlig almanacka har jag haft i flera år så kul att kunna designa sin egen, men i år har jag inte blivit färdig. Så jag vill gärna vara med och tävla, gillar gör jag så klart. Kram Åse

Husbilen Tuzzen sa...

Klart jag vill vara med och tävla. Just nu använder jag bara min mobil som almanacka men den ger inte lika bra överblick som en riktig pappersalmanacka. Så jag håller tummar och tår.
Jag följer dem på instagram :-)
Kram Helén

Sallys hus sa...

Hej hej!
Såklart jag vill vara med..
En sån där skulle jag verkligen behöva..;)
Har gillat på FB
Kram katarina

Anonym sa...

Hej!
Gillar såna här tävlingar, gillar och följer såklart på insta. Gillar "Helenas enkla vardag" och just nu gillar jag kvällsmat och därefter soffmys.
Ha en fortsatt bra vecka/ Catarina

Anonym sa...

Gillar tävlar och delar och det vore trevligt att vinna en sådan fin och jättebra kalender! Maud Lindberg maude@tyfonmail.se

Anonym sa...

Hej är gärna med och tävlar om denna fina och framförallt användbara vinst. Den kommer underlätta min vardag massor. Gillar på facebook. marie.lindberg@bredband2.com

Anonym sa...

Hej! Jag gillar på Facebook! Har tänkt skaffa en personlig almanacka flera gånger men aldrig kommit till skott... Hoppas därför vinna en nu☺️ Hälsningar Jenny

Anonym sa...

Hej hej!

Jag är gärna med och tävlar.
Har gillat på Facebook i mitt namn Frida Elmgren :D

Hälsningar Frida
fridaelmgren@yahoo.se

Nordhem sa...

Gillar också jag sedan tidigare o många gånger nu har jag varit inne o kikat runt o fixat till en nästan färdig kalender..med en vinst här hos dig kanske så skulle den där kalendern kunna bli klar också ;) Jag har haft svårt att bestämma vilken bild jag vill ha på framsidan men nu vet jag..
Kram o tack för chansen!

Annette sa...

Hej, har precis hittat till din blogg, jättetrevlig! Vill hemskt gärna vara med och tävla om en fin almanacka. Har gillat på FB och instagram.
Ha en bra dag!
kram Annette

Anonym sa...

Helena i Uppsala
är väldigt gärna med!
Kollar på söndag om jag har tur med almanackan.
Gillar vårt förnamn men inte på fb.

Anonym sa...

Jag är med!
Jag gillar på Facebook!

Annika Nilsson
aneritrea@hotmail.om

SuperNova sa...

Jag gillar på insta :)

Vill gärna vara med och tävla

Anna. zizzy@spray.se

Anna von Walden sa...

Gillar på instagram! Håller tummarna på att bli den lyckliga vinnaren!

Anonym sa...

Jag gillar både på Facebook och instagram :)

Hoppas!

Mvh Malin Karlsson
(malin-s-karlsson@hotmail.com)

Anonym sa...

Jag gillar sidan på fb sedan tidigare :)

Hoppas att jag vinner då jag är i ett stort behov av en ny almanacka så jag kan hålla koll på alla mina sysslor under dagen :)

Tack för en rolig tävling

Med vänlig hälsning Anne-marie
Annkar14@hotmail.com

Micaela sa...

Åh. Detta skulle vara perfekt! Har inte hunnit köpa mig en almanacka för 2015 än då plånboken gapar tom efter december och allt vad det innebär.

Har gillat deras sida på Facebook och Instagram :)

Micaela

live_your_life86@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill vara med, men har varken Facebook eller Instagram.
Maria (marishkasenator@gmail.com)

Anonym sa...

Jag är med och tävlar! Jag gillar på FB sedan tidigare (Johanna Maria Harderud).

Mail: lilla_harderud@hotmail.com

MariaM sa...

Jag är gärna med. Gillar på fb, Maria Mattson.

Mvh Maria
Mirre2@hotmail.com

diana holtes sa...

Jag är mer än gärna med och tävlar jag är aktiv på instagram följer jag dem där! :)

Anna Lundqvist sa...

Jag är gärna med o gillar på våda ställena. Hillevianna70 / Anna Lundqvist
Hillevianna@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill vara med och har Facebook.
Det absolut bästa är att den blir helt och hållet MIN =)
Almanackan är underbar, med så många val att göra den till sin alldeles egen. Den är enkel och tydlig inuti och jag kan också välja hur insidan ska vara.
Mail jo66lena@gmail.com

Linn sa...

Hej!
Jag har både gillat bilder på instagram och sidan på facebook.
Jättefina almanackor verkligen!

Tingelinn på instagram och Linn Andersson på facebook.¨

KRAM

Titta in hos Thess sa...

Hej vännen !!!

Självklart vill jag vara med och tävla !!
Och detta är precis vad jag skulle behöva just nu med all bröllops planering som står på schemat ; ))
Gillat på IG = )

Kram Thess

Anonym sa...

Jag är gärna med och gillar på FB sedan tidigare ( Elisabeth Nilsson )
Skulle vara en bra start på det nya året att kunna organisera sig med en snygg och personlig almanacka, nu när pluggar.Mobilalmanackan känns inte speciellt kul att använda.

Annica sa...

Gillar på fb, Annica Beda Nilsson.


bloodsband@live.se

Villa Ryttarängen sa...

Jisses! jag ar ju missat detta. Tur att du påminde. Jag är med och gillar på FB. Kraaaam Pia

Anonym sa...

Jag är med. Gillar på fb sen tidigare.

MVH Sanna

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Jag har gillat på min facebook! (Sophie Michelle Persson).

Håller tummarna! =D

Min mail: sophie_persson@yahoo.com

Mvh Sophie Michelle Persson

Robina sa...

Jag är med och tävlar! Jag gillar på instagram :)

Mail: robinaa-a@live.se

Tine sa...

Jag är med! Gillar på fb (Ann-Katrine Nyqvist)

nyqvist530@hotmail.com

Carola L sa...

Jag är med och gillar på FB (Carola Lind) sedan länge

Unknown sa...

Vilken toppen tävling! Jag missade två inbokade tider förra veckan, så en snygg almanacka vore kanon! Gillar på fb jenny olsson

My Thulin sa...

Jag är gärna med , gillar som My Thulin på fb... :D hoppas på tur! Kram my.thulin@live.se

Anonym sa...

Vilken bra tävling! Jag har varken fb eller instagram men vill gärna vara med och tävla ändå! Tack för en härlig blogg!
Åsa K

Anonym sa...

Gillar på fb som Paola Allegrini. Jag är GÄRNA med och tävlar om denna välbehövliga almanacka :)

p_allegrini@hotmail.com

something something sa...

Hejsan!

Åå, velat beställa en sedan länge, men inte blivit av pga dålig ekonomi såhär efter juletider. Studerar på universitetet och skulle verkligen behöva en almanacka, och varför inte en med en egen cool design??
Gillar på instagram sedan länge (@strongangel) och gillar nu även på FB. (Johanna Aronsson).
Håller tummarna! Mvh / Johanna

something something sa...

Hejsan!

Åå, velat beställa en sedan länge, men inte blivit av pga dålig ekonomi såhär efter juletider. Studerar på universitetet och skulle verkligen behöva en almanacka, och varför inte en med en egen cool design??
Gillar på instagram sedan länge (@strongangel) och gillar nu även på FB. (Johanna Aronsson).
Håller tummarna! Mvh / Johanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...