fredag 18 november 2016

Förmiddag i soffan.

Halloj!

Bästa dagen här igen.
Jag är ledig och skulle ta tag i fönsterputs mm.

Just nu sitter jag i soffan och letar adventspiff
på nätet.

Jag tycker det är jättekul att pynta med en massa
naturpynt som jag hittar på mina Dorispromenader.

Häromdagen hittade vi Lärk och tallkvistar
som jag skall göra något av i helgen.

Det ända som jag piffat hittills är
min andra omgång hyacinter som sitter i en cylindervas
från Ikea med mossa och med en gammal lärkkvist i.



En liten ljusslinga får hyacinterna att bli lite mer adventiga.







Nu har jag en plan för resten av dagen och ska något av det bli gjort måste 
jag sätta igång nu.

Ha en superfredag och Tack för ni kikar in.

Kram Helena

4 kommentarer:

Mamma C sa...

Jättefint med ljusslingan bland hyacinterna.
Kram mamma c

Villa Freja sa...

Åh så fint du har gjort det. Jag har såna julkänslor. Kram.

Annika sa...

Åh, vad jag älskar att titta in hos er favoritbloggare nu när julen närmar sig. Jag fullkomligt frossar i allt fint som ni visar. I helgen ska jag försöka få fram lite juligt jag också, hyacinterna har jag redan köpt. Ha en underbar fredag! Kram Annika

Villa Ryttarängen sa...

Så mysigt och såå fint. Jag ska köpa nya hyacinter idag och göra lite fint jag med. Kraaam Pia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...