söndag 20 november 2016

Jag och min lilla heffaklump

Hello Sunday morning!

Lika fint idag!

Idag gör jag ett nytt försök med
min plisserade kjol, för att se om det känns bättre.
Tack för alla snälla kommentarer i det inlägget
som ni hittar här

Min lilla Doris är som min lilla bebis.

Hon älskar att vara med matte och vill helst
att jag sitter i soffan hela dagarna 
så hon kan ligga med huvudet i mitt knä. man märker så väl att
det är det bästa hon vet för det kommer som små suckande njutningsljud
från henne.




Har min nya snyggklocka från Hexter and Baines på mig




Nu skall vi iallafall slita oss från soffan för att ta oss ut 
i friska luften på en morgonpromenad.



Ha en bra Söndag.

Kram Helena

2 kommentarer:

HWIT BLOGG sa...

Så härliga bilder...vilken sötnos!
Kram från Titti

Channal sa...

Så söt och stor hon har blivit Doris!

KRAM Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...