tisdag 29 november 2016

Ska granen vara i guld eller silver?

Hejsan!

varje år funderar jag på vilket tema
julgranen ska gå i.

Oftast slutar det med att jag kör 
silver och vitt.

Fast nu när jag har så mycket 
mässing hemma skulle det vara kul 
om jag kunde få in lite guld
i julgranen också.


Inlägget innehåller affiliatelänkar



1. Tändsticksaskfodral HÄR / 2. Pepparkaksformar HÄR / 3. Julkulor HÄR / 4. Julgransdekorationer HÄR / 5. Ljusstake HÄR / 6. Ljusstake HÄR / 7. Krans HÄR / 8. Kalenderljus HÄR
Är så sugen på julgranskulorna från Kähler, men kan inte bestämma om de skall vara i
guld eller silver, de kostar ju en del, så jag vill ju köpa rätt färg, så jag får fundera lite till.
Det kanske hinner bli rea på dem innan jag bestämt mig...
Lilla Solsticks-  
Tändsticksasken är perfekt till julklappsbytet.

Ha en bra kväll.
Jag har sovmorgon i morgon, så jag hoppas kunna sova till klockan
sju iallafall.

Vad har ni för färg i era granar?


Kram Helena


Sponsrat inlägg

2 kommentarer:

Milla sa...

Här tänker vi inte alls på färger, slänger upp skräpet i granen och så är det klart ;) Det är nog kulor i lite olika färger, rött och guld mest och lite annat som hängt med i evigheter. Och igår får det nog bli en gran, när vår julälskare kommer hem.... kram Milla

Junitjej sa...

Så fint det är med guld!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...