tisdag 23 december 2014

Uppesittarkväll i vårt hus.

Hej på er!

Har ni landat i soffan än?

Här står kantarellomeletten i ugnen och 
vi bara väntar att den ska bli klar.

Sedan tjuvstartar vi med lite julmat till kvällen.

Vi har faktiskt inte stressat alls de senaste dagarna,
det känns väldigt skönt faktiskt.

Vi har gjort lite varje dag, och sedan kanske vi inte gör precis lika mycket
som för några år sedan.
 
Men nu är granen klädd
 
 Paketen inslagna. Doris vet precis vilka paket som är till henne.
 

 
Lite nytt julgranspynt i granen, som jag fyndade på rea
på Illums Bolighus.




Några andra favoriter som alltid har sin givna plats i granen.


Lite nya kuddar har hamnat i soffan, små julklappar till mig själv.
Chhatwal & Jonsson kuddarna som kommer härifrån
och den vita kudden med guldmönster hittade jag här.

Nu börjar Julen på riktigt.

Så ha det alldeles underbart och var rädda om er.

Kram Helena


14 kommentarer:

FJÄDERNEJLIKAN sa...

Jättefin gran! :-) Här har vi också hamnat i soffan....såå mysigt. :-) En riktigt God Jul önskar Jag er. Kramizz Laila

Unknown sa...

Så fint du har det! En riktigt fin jul till dig och de dina nu! Stor kram Pernilla

Home2tiny sa...

Ååå vilken fin gran o så mysigt ni har det. Ha nu en riktigt skön jul o njuuuut vännen. Skickar typ en miljon julkramar till dig o hela din underbara familj. Tina o hennes killar💖😍

svart vitt och rött sa...

Så mysigt ni har det! Ha en riktigt god jul och njut av allt det goda helgerna erbjuder. God Jul!

Sabelhagens Olivlund sa...

Mysigt hos dig.
Önskar dig och de dina en riktigt God Jul
Kram Maria

Sofi sa...

Hej Helena!

Så fin gran!
Här julstressen vi inte heller. Dagen har tillbringats på 40 årsfirande hos vänner:)
Imorgon kommer mina föräldrar och Gustavs mamma så det blur en lugnt julafton med mycket gott att äta:)

Önskar dig och din familj en underbar jul!

Stor kram

mammaxtre sa...

Jag har landat i soffan och jag gillart :-)
God Jul!

mitt liv som jag sa...

Jättefin gran! Japp här är det soffan som gäller.
God Jul! Kram Jennifer

anettan sa...

Vilken fin gran.....inte alls lik min, de ör nog i te ens släkt haha. God Jul. Kram Anette

Sallys hus sa...

Heeeej sötis!
Önskar er en riktigt God Jul!
Ni har det så mysigt så jag är säker på att julafton blr som i en dröm!
kram Katarina

Hemma på Sjuan sa...

Vilken fin gran och så mycket vackert pynt. Här har det varit lite stressigt sista dagarna men nu är allt klart och jag har njutit i soffan en stund. Önskar dig och familjen en riktigt God Jul, kram Suss

Anonym sa...

Waooo underbart vacker gran ♡ ....
GOD JUL!

/Kram

Bakom dörr nr. 11 sa...

Kikar in och önskar dig en rikgtigt God Jul !
Kram Pia

Bara MammaMilla sa...

Vilken fin gran, med så mycket fint pynt i. Ha en riktigt God Jul! Kram Camilla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...