torsdag 11 december 2014

Lite NETTO nytt

Hej på er!

Var det fler än jag som hade problem med webbläsarna i går?
Här stod det bara och tuggade och tuggade, man kom ingenstans.
Lite bättre på mobilen men wifi´t funkade inte alls.
 
Kan tänka mig att det är stressande för en del, men har man inget superviktigt
att göra vid datorn, så är det ju en anledning att verkligen öva på att 
vara datafri.
 
Idag är det igång igen iallafall och jag tänkte bjuda på lite fynd
gjorda hos Netto.
 
 
 Superfina vita kuddar med guldtryck för 89kr på Netto, ett riktigt kap måste jag säga.
Kudden bakom är från ZBH som jag köpte i höstas.


 Den här fina kubljusstaken fick dottern tag på när hon var på ett Netto som ligger lite längre bort
från oss, de har ju annars varit slut överallt.
Betongstjärnan fyndade jag på en julmarknad.


 
Doftljuset är inte från Netto men det har jag glömt visa er.


Tänk att Netto blivit en sådan inredningsbutik, 
med så mycket snygga saker till ett superbilligt pris.
Det enda tråkiga är att det inte finns så många exemplar av sakerna
och de tar slut väldans fort.

Nu ska jag bara äta lite lunch sedan blir det möte på jobbet.


Kram Helena

16 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Tackar för tips! Här är det tyvärr nästan alltid slut när jag kommer till affären... Kram Suss

Home2tiny sa...

Fina Nettofynd, här brukar det mesta vara slut, fast vi har fyra Nettobutiker. Kramisar Tina

ulrica sa...

Jättefina fynd!!
Jag vet inte ens var vårt närmaste Netto finns någonstans, men den fyrkantiga ljusstaken skulle jag gärna lägga händerna på :).

Kram Ulrica

jannice lindell sa...

Har du telia så hade alla som hade det problem med det. kram

Maria - Wikers Liv sa...

Vi hade inget internet på hela dagen igår. Telia hade visst stora problem!
Så fina saker du fyndat på Netto. Den butiken finns tyvärr inte här :(
Kram/Maria

Unknown sa...

Vi hade också lite trubbel med internet. Blev inget inlägg igår. Kram Stina

Villa Ryttarängen sa...

Snygg kudde du hittat. Netto finns ju inte här i krokarna tyvärr. Vi hade jättemycket strul med internet i går, usch vad man blir stressad då. Kraaam Pia

Anonym sa...

Hej, ja Netto är en guldgruva ;) vi har ett par stycken här i Göteborg och jag får deras blad för nästkommande vecka på mailen på lördagen innan så jag har full koll på vad som komma skall. Idag hittade jag ett superfint vitt porslinshus för värmeljus och en julgran 49 och 39 kr st :) Men man får vara snabb oftast. Så mitt tips är prenumerera på nyhetsbladet ;) Tack för jättemysig blogg.
Kram annakarin

CreandoPhoto sa...

Inte klokt att Netto är bloggfavorit hos så många. Netto som jag inte har så nära alls...men i Göteborg måste det ju finnas. Får ta mig en tur och kolla in något annat än mat märker jag :)

Lena - gott för själen sa...

Telia hade visst en virusattack igår. Vi hade också problem.

Netto verkar vara jättepopulärt. Har aldrig varit in i nån Netto-butik tror jag.

Många fina saker du pyntat med!

Kram Lena

Nordhem sa...

Kul med sådana här tips o visst blir det lite mer pluspoäng när man hittar stilen man vill ha o fixar den utan att sälja familjen till högstbjudande. Mer utmaning! Kudden var supersnygg..undrar om Netto här intill har några skojiga fynd?

Mamma C sa...

Sällan jag har vägarna förbi någon Netto butik. Men mycket fina fynd du gjort.
Kram Mamma C

Unknown sa...

Ja Netto har verkligen en hel del guldkorn men tyvärr hinner jag sällan med att göra några fynd innan det tar slut.
Ett par sådana där kuddar skulle gärna få bo även i min soffa :).
Ha de gott, kram Ing-Britt

House and Garden by Bia sa...

Snygg kudde...jag gillar också din rums gran...stod och tittade på en i går på Blomsterlandet, men det blev hyacinter och en amaryllis i stället, men köper nog en nästa gång ;)..
Ha en trevlig helg!
Kram bia

anettan sa...

Netto har mycket fint emellanåt....alltid kul när reklambladet kommer. Kram Anette

Anonym sa...

Hej! Vilken netto har du köpt din ljusstake på?? Älskar din blogg.

// Kram Pling

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...