måndag 15 december 2014

Att klä sig varmt och skönt!



Hej på er!
Dagarna bara rusar iväg och julen närmar sig med stormsteg.
Har insett att allt jag ville göra kommer jag inte få gjort innan jul,
men misstänker att det blir jul ändå, så jag sänker ribban ännu lite till.


Känner i halsen att det sitter lite taggtråd där nere och att ögonen börjar rinna lite.
Tror det kan vara lillprinsen som kan ha smittad mormor med lite
förkylningsbaciller. Hoppas det inte blir värre, utan det bara stannar vid lite
förkylning.

Klär mig iallafall varmt och gosar runt här hemma i den här nykomlingen.







Ett riktigt fynd för 199 kr.

Idag ska jag slå in lite paket och inhandla granen, som jag hoppas kunna få klädd
lite tidigare än dagen innan julafton, som min övriga familj vill.

Får slå på övertalningsknappen och se hur långt jag kommer på det.


Nu är det dags för lite frisk luft.


Ha en riktigt bra dag.


Kram Helena







5 kommentarer:

Annika sa...

Så snygg du är och vilken härlig kofta. Den kommer du säkert att använda mycket i vinter. Håller tummarna att du vinner och få klä granen tidigare. Kram Annika

House and Garden by Bia sa...

Riktigt snygg kofta !
Jag har ett liknande halsband som du visar på bilden men min har tre våder:)
9 dagar kvar till julafton...nu går det undan som sagt...
KRAM BIA

Villa Ryttarängen sa...

Härlig och varm kofta. Det kan behövas. Krya på dig och drick varmt. Kraaaam Pia

Anna sa...

Jättemysig kofta som klär dig så fint ! Vågar knappt känna efter men har exakt samma känsla i halsen ... Får inte bli sjuk ... Kram Anna

anettan sa...

Vilken snygging, den ser gosig ut. Kram Anette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...