lördag 13 december 2014

Ingen Lucia här, men däremot den sötaste lille tomtenissen på besök.

Hej på er!

Hua nu är köpcentret avklarat för denna helg, hoppas jag.

Fick ihop hela tre julklappar.

Någon Lucia har vi inte hunnit att se idag, men däremot den sötaste
lille tomtenissen, som nu somnat efter dagens alla bravader.

Jag blir så glad av denne lille kille som bara strålar av glädje hela han,
så jag är så nöjd att bara ha sett en liten Nisse idag.







Snart vankas det traditionsenlig glöggfest hos våra vänner,
så det gäller att bylsa på sig, för den äger rum på deras loft,
och där är det inte varmt kan jag lova.

Förra året var det svinkallt denna kväll, omkring -14 grader, då frös vi kan jag säga.

Men nu är det framtaget varma kläder och snart är det dags att vandra dit.


Hoppas ni får en trevlig kväll allihop.

Kram Helena

12 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Vilken gullig tomtenisse. Mysigt med festligeter i lite kyla, bara man har kläder så...❤ Kraaaam Pia

Channal sa...

Behövs ingen Lucia när ni har en supersöt tomtenisse!

Fin kväll till dig! Kram Anna

Adela sa...

Vad härligt, ha en mysig kväll:)
Sötaste tomtenissen på länge:D

Kramar
Adela

Unknown sa...

Men hihihi så söööt !

Kram och mysig kväll på dig,
Catta

Lena - gott för själen sa...

Såna småttingar skänker så mycket glädje. Kan tänka mig att det blir extra speciellt med det egna barnbarnet.

Det lät hur mysigt som helst med fest på ett loft. Även om det är kallt!

Kram Lena

anettan sa...

Vilken liten goding...rosig och go om kinderna. Kram Anette

House and Garden by Bia sa...

Gullig liten Tomtenisse ;))
Vi brukar inte fira lucia nu när dottern har blivit vuxen (19 år) och hon är inte så intresserad heller...
I morgon blir det 90- års kalas...min pappa fyller år...
Kram bia

No34 sa...

"Skratt"... Det var den allra sötaste lilla tomte-Nissen! Vilket underbart julkort!!!
Mysigt med glöggfest på ett lite annorlunda sätt. Hopas Ni inte frös allt för mycket!
Önskar Dig en fin 3:e advent, kram Kate

Anonym sa...

Naw....Sötise"nossen"
/Kram

Unknown sa...

Hejsan!
Åh vad söt han är eran lilla nisse...
Kram Ing-Britt

Ulrica sa...

Vilken otroligt liten söt tomtenisse, förstår att han överglänser alla lucior :).

Vad mysigt med glöggmingel på ett loft, jag är säker på att ni hade en mycket trevlig kväll trots kylan.

Kram Ulrica

evalevabo sa...

Vilken liten söting. Så gullig.
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...