tisdag 9 december 2014

Ett tandtips.

Godmorgon på er!

Har ju glömt att visa vad som damp ner i
brevlådan för några veckor sedan.

Snyggaste necessären  med en massa fint innehåll.



En massa nyheter från TePe. Tandborstar, tandstickor och en suverän powerbank
för att nödladda din telefon.







Jag är också med att tävlar tillsammans med TePe där man använder tandstickan 
och samtidigt ska man kunna gissa i vilken stad man befinner sig i.








Här är mitt bidrag till Te Pe´s tävling, där vinnaren kommer koras på deras FB sida i Januari.
 Kan ni gissa vilken stad jag befinner mig i?

Numera ligger det tandstickor i min jackficka, bara att ta fram när man ätit något på stående fot.


Ha en fortsatt bra dag, ses senare
Kram Helena


8 kommentarer:

Adela sa...

Kul inlägg och vad fin du är!
Gissar på Örebro...;)

Kramar och ha en fin dag!
Adela

Hemma på Sjuan sa...

Tandbyglar är ett måste i fickan eller väskan för mig... Misstänker att det är Örebro.
Fin paketinslagning i förra inlägget. Kram Suss

No34 sa...

Härlig tävling!!! Kan det var Örebro ( Fast du lutar, så kanske i Pisa... *blink* )??
Kram fina du, från Kate

Annika sa...

Vilken fin bild på dig. Har ingen aning faktiskt var du befinner dig men eftersom de andra svarat Örebro så är det nog där du är. Ha en fin dag. Kram Annika

Anonym sa...

Troligen Örebro. Fint kort på dig. Ha en trevlig kväll. Anki

Villa Ryttarängen sa...

Kanonbild tycker jag.. Hoppas du vinner och kanske du är i Örebro eller rent av Sthlm. Kraaaam Pia

Livskraft sa...

Bra tips, gissar också Örebro.
Kram

Frida Bergner sa...

Självklart är du i örebro nedanför svampen. ��

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...