fredag 19 december 2014

Pimpad farstukvist

Hej på er!

Hur har ni det i stugorna?

Här är det relativt lugnt, bara snorigt och hostigt.

Vår farstukvist har nu blivit pimpad även hos oss.
det har tagit lite tid, för jag ville att snön skulle komma först
får så mycket mer stämning då.

Men nu är det klart för i år.


 Mycket från naturen har jag tagit tillvara på.




Gjorde en egen dörrkrans av vår ädelcypress, lingonris och några bär jag hade på vår tomt.



Lilla granen hittade jag utanför vår tomtgräns.


Ikväll är det tradition hos oss.
Vi ska kolla på
The Holiday som går på tv´n ikväll
en riktig feelgoodfilm, med bra skådisar och
enormt bra musik.

Ha det gott alla därute.
Kram kram
Helena

15 kommentarer:

jannice lindell sa...

Så fint du har det!=)

House and Garden by Bia sa...

Så fint du har gjort...jag har min stubbe inne jag, hihi (som du kanske har sett)...visst går det undan nu...bara fem dagar till julafton!!
Kram bia

Anna Stenberg sa...

Jättecharmigt! God Jul och Gott Nytt År! Kram Anna

Mamma C sa...

Så fint du julpyntat på farstukvisten.
Ha en fin fredagskväll.
Kram Mamma C

Nilla Q sa...

Så fint! Härlig julstämning!

Ha en skön kväll!

Kram Pernilla

evalevabo sa...

Mysigt. Fina bilder. God Jul.
Kram
Eva

anettan sa...

Så fint du har gjort..... Ja det är nog dax att ta in granen. Men det blir inte idag. Kram Anette

TIDSOPTIMISTEN sa...

Jättefint som ur ett inredningsmagasin eller ur filmen the holiday ;) Kollade för ett tag sen om det fanns nåt kul att se på tv i kväll men hos oss går inte den filmen på TV :( fast vi har iof inte alla coola filmkanaler. Hoppas den går på nån vanlig kanal senare under julhelgen för den är ju bara för mysig. Vi ska inte fira jul hemma i år så vi kommer nog att kunna fixa med sovrummet utan att det gör nåt. En liten stund varje dag så ska det nog vara klart till trettondagen ;)

Kram ullis

TITTILINA sa...

Så fint du gjort!
rackarns att jag missade The Holiday! Min favoritfilm ju!

Kram

Adela sa...

Jättefint och jag tycker det finaste man kan ha är från naturen:)Ser riktigt mysigt ut, får man slå sig ner på en kopp glögg?;)

Kram
Adela

Lena - gott för själen sa...

Himla mysigt du fått till det! Ibland saknar jag en riktig farstukvist!

Kram Lena

No34 sa...

Åh, Helena så fint du gjort på farstukvisten. Superfint!! Tråkigt med förkylning och hosta.... men du är ju inte ensam om det... Var och varannan tycks ligga nerbäddad :(
*ASG*.... Va, vill Du inte använda hundtermometern.... ;) ;)
Så söt lilla Doris är i sin fina jacka!
Ha det gott, kram Kate

dianasdrömmar sa...

så mysigt du har det kram Diana

Anonym sa...

Ett ord bara Waooooooo...
& så¨Kram såklart ;)

Villa Frejas bokblogg sa...

Så fint du pyntat. Kram.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...