onsdag 24 december 2014

Önskar er alla en God Jul

Nu är den här!
Dagen som vi alla stressat runt för att
 till slut få njuta av.


 Doris och jag önskar er alla en riktigt GOD JUL

Klänningen som ni fick gissa vilken jag valt är denna, som jag föll handlöst för.
Otilia dress, tror att det var någon av er som gissade rätt. 
Ni hittar deras klänningar här
och nu har de 40% på ett helt köp med koden 
SLXMASSALE
så jag har slagit till på
även en nyårsdress, hoppas verkligen den hinner komma






Ha nu en lugn och skön jul.
Kör lugnt i trafiken och drick inte för mycket.
 
Var rädda om varann..
Kram Helena
 

11 kommentarer:

Home2tiny sa...

En riktigt God Jul till dig finaste vännen o hela din härliga familj. Njuut av julens goda så hörs vi i mellandagarna. Stor varm julkram till er alla. Tina o killarna

Ulrica sa...

En riktigt mysig jul önskar jag dig och dina nära och kära!
Du är så vacker i din fina klänning!!

Kram Ulrica

Hem & Trevligheter sa...

Önskar dig och de dina en riktigt God Jul!

Kram Linda

Sabelhagens Olivlund sa...

Önskar dig och familjen en riktigt God Jul
Kram Maria

Stella sa...

Enjoy the holidays with your family !!
Hugs, Stella

MINA TVÅ HEM sa...

God Jul!
Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

Maria - Wikers Liv sa...

God jul till dig och dina nära och kära!
Kram/Maria

Charlie sa ... sa...

Vad fin du är och så vackert ni har det hemma!

God Jul till dig och dina kära Helena!

KRAM xo

Lena - gott för själen sa...

God jul till dig också!

Kram Lena

Bara MammaMilla sa...

Snygg klänning! God Jul till dig och de dina! Kram Camilla

Anonym sa...

GOD JUL finisar :)
/Nospuss & Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...