fredag 5 december 2014

Jul hos Illums Bolighus.

Hej hej!
Hur mår ni där ute?
Är ni laddade till tänderna och fixar och grejar?

Tyvärr saknas den där energin hos mig just nu,
så idag har jag varit på promenad och 
en sväng till min sjukgymnast, för att få lite tyngre övningar.

Det verkar som att jag har fått något reumatiskt i kroppen +
artros i en tå. 
Hur kul låter det på en skala?
Inte alls, gillar inte att ha värk i kroppen.


När vi hade gäster för ett tag sedan fick jag så fina julsaker i porslin.
De var köpta i Köpenhamn på Illum Bolighus.

 
 När vi senare var i Stockholm var jag tvungen att springa in och kolla deras julavdelning.
Den är ju helt magnifik.





Det finns verkligen hur mycket som helst.
Jag hade inte tid att springa runt så länge, men jag hann få med mig något
därifrån.


Hoppas min energi kommer åter för jag har ett 
projekt jag ska göra åt min lille prins i julklapp,
vet inte varför jag tog åt mig att göra det, men något var det som
satte igång den där kreativa sidan av mig som sovit i många år,
får nog ta hjälp av min Mr J.

Ha en superfredag därute


Kram kram Helena

5 kommentarer:

Linda sa...

Wow,så mycket fint julpynt!

Jag har inte dragit igång det riktiga pyntandet än och i helgen finns det ingen tid alls då det är både julbord och ridlektioner och julpyssel på jobbet.

Vad jobbigt med din värk. :(

Kram Linda

Lena - gott för själen sa...

Så fina juldekorationer du fick! Helt i min smak. Gillar Illums! Jag gissar att jag kommer att gå bananas bland allt amerikanskt julpynt som jag kommer att "tvingas" se, hihi. Hoppas att det finns lite mera stilrent pynt och inte bara det där typiskt amerikanska blinget!

Hoppas nu innerligt att det inte är artros, utan bara nåt tillfälligt!

Ha en fin fredag!

Kram Lena

Sabelhagens Olivlund sa...

Så mycket fint julpynt! Svårt att välja bland allt:).
Jag pyntar inte alls nu, men när köket står klart blir det nog till att sätta fart, eller inte:) Det blir jul ändå, det räcker fint med ljusstakar och stjärnor.
Hoppas du får rätsida på din värk i kroppen.
Kram Maria

Unknown sa...

Så mycket fint som de har där. Vad kul att du fått tillbaka lite kreativitet med din lille prins. Kram Pernilla

jannice lindell sa...

ååå så mycket fint!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...