lördag 20 december 2014

Känslan att känna sig lite smalare.

Ho ho på er!

Idag är dagen som jag längtat efter ett tag.
Vi ska åka och äta julbord hela familjen.
Vi åker till samma ställe varje år, för att vi känner 
de som har stället, för att vi trivs så bra i miljön
och för att de har så gott julbord.


Fick hem ett par nya brallor igår och först trodde jag de var för små,
men mindes när jag var liten och låg på golvet för att få på mig mina
första Gul och blå jeans, Marilyn hette dom minns jag.

Sagt och gjort, jag la mig och fick på knappen och dragkedjan kom upp.
Oh my, vilka brallor, supersköna, nästan som mysisar och jag
tror bestämt att jag ser smalare ut i dom också.



 Beskrivningen på byxan är just att det känns som mjukisar och att de formar, lyfter och skapar den bästa passformen kan jag bara hålla med om.
Snygga skinndetaljer runt fickorna som höjer snyggheten.



De finns här om ni vill kolla.





Beställde ett nytt favorithalsband för ett tag sedan och det tyckte jag passade bra till min lite juliga 
klädsel idag. Det hittar du här
Tröjan hittade jag på Cubus.


Så här är min outfit för dagen när vi skall inta Julbordet.


Eftersom jag vet att företaget som sålde byxorna har bra passform som passar mig och min pösmage,
så kommer julklänningen därifrån också.
Här syns deras klänningsutbud

Någon som kan gissa vilken jag valt?


Kram på er så länge.

Helena

11 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Jag minns också mina Marilyn jeans som man låg för att kunna knäppa. Gud så knäppt egentligen. Du är så fin i din Outfit Helena. Om jag ska gissa klänning så blir det Idisa eller Bianca. Kraaaam På dig / Pia

Hem & Trevligheter sa...

Jättefina byxor som satt supersnyggt på dig.

Ska spana in dem då svarta brallor alltid behövs.

Kram och trevlig lördagskväll.
/Linda

Lena - gott för själen sa...

Snygga de var! Gillar den där mörka färgen!

Kram Lena

anettan sa...

Du är supersnygg....och du behöver inte alls se smalare ut. Gul och blå har jag aldrig testat men nu blev jag nyfiken..... Hoppas ni har en trevlig kväll. Kram Anette

mammaxtre sa...

Du är så fin💫

Fiona sa...

Hallå snygging! Längesedan jag kikade in här, blev så glad att se dig! Låter jättemysigt med julbordet :)
Kram

Sallys hus sa...

Hej snygging!
Vilken superbyxa!! Finns den som hel kroppsstrumpa..;) Det behöver jag nog ha en..;)
Huuua Helena ...jag som skulle gå ner en massa kilon innan nyår...har inte så lång tid på mig nu...
Hoppas du mår bra nu.
Saknar dig vännen det är alldeles för länge sen vi sågs.
Kraaaam Katarina

Mamma C sa...

Du är jättefin i din outfit.
Kram Mamma C

Unknown sa...

Du är jättefin! Jag gissar på modellen Aveline, men jag gillade nästan alla fina klänningar.
Hoppas att du får en fin söndag. Kram Stina

No34 sa...

*Skratt*.... Marilyn-jeansen!!! Åh, vad man kände sig tuff ochsnygg i dom allra första märkesjeansen. Men någon stretch i de jeansen var det inte tal om... Som sagt - platt fall på golvet för att få på sig dom!!
Så fin du är/var i Din outfit, jeansen var riktigt snygga!!
Önskar Dig en fin 4:e advent, kram Kate

Anonym sa...

HA HA jag minns oxå när man låg ner och drog upp dragkedjan OMG !!! GOD JUL Eva

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...