onsdag 10 december 2014

Julklappstipsen till honom.

Halloj!
Hur går det i julklappshandeln?

Jag satt och knopade ihop lite julklappstips
till pappa, far, kille.
Dom brukar ju vara dåliga på att önska sig saker,
iallafall min Mr J.
Han blir glad om han får lite god mat
och kanske några kalsonger, därför köper vi aldrig
kalsonger till honom.
 Bestämde mig för att göra ett collage till er om det är så att ni har fullständig idétorka.

Alla saker hittar ni här


Dessutom får ni 300 kr i rabatt för varje 800 kr ni handlar för,
det är ju helt ok.
Signerar ni för deras nyhetsbrev får ni massor av rabatter, så julklapparna kan bli riktigt billiga.

Jag har hämtat två julklappar på posten idag, med finfina rabatter.


Nu ska jag fika med stora N och lillprinsen.


Kram på er.

Helena

2 kommentarer:

Villa Ell sa...

Jag tycker att det är jättesvårt att köpa till min man, han vill liksom inte heller ha något... Jisses jag skulle kunna skriva ner hur mycket som helst

Kram Sandra

No34 sa...

Tack fina du för alla tips och inspiration. Tror min man ska få en weekend med mig i julklapp, för det har han önskat sig! Frågan är bara var..?!!
Hoppas Du fick en härlig stund med lillprinsen och dotter.
Kram Kate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...