måndag 8 december 2014

Börja paketinslagningen.

Halloj!

Idag blir det ett inlägg till, för att jag kände för det.

Jag har faktiskt fixat en julklapp till Mr J och den är så bra tycker jag
tyvärr kan jag inte visa den eftersom han är inne här lite då och då
och då blir det ju ingen överraskning.

Har ni börjat slå in era paket?
 
Jag började idag och i år måste jag komma ihåg att sätta namnlapp på 
direkt. Har gjort bort mig alltför många gånger, då jag glömt vad det är för ett paket 
och måste öppna det för att kunna se vem som ska ha det.





Lillprinsen kommer nog gilla snörena mest så det är bäst att han får fina snören att
plocka med.





Fick ett så fint kort häromdagen. 
Tyckte det var så fint så det pryder min vägg på kontoret nu.
Det är Ylva Skarps motiv och det finns fler roliga vykort att köpa och skicka till någon man gillar.
Finns att köpa bl.a. här 


Idag efter jobbet tog jag en långpromenad i solskenet, riktigt fint ute.

Men nu blir det lite kvällsmat i den här stugan.

Kram kram
Helena

5 kommentarer:

Unknown sa...

vilka fina paket du gjort! Har gjort samma misstag som du glömt vem det är till:) Kram Pernilla

Home2tiny sa...

Ha, ha här är en till som måste sätta namn direkt på paketen, annars blir förvirringen total på julafton när mormor får kalsonger o lille F läppstift..... Kramisar Tina

Sallys hus sa...

Haha jag skrattar också...jag är också så vimsig... låter som hela KTH maffian är likasamma..;)
Jag måste också skriva direkt..haha...jag kan till och med glömma under tiden jag slår in..;)
Vilka fina paket..;)
Kram vännen..hoppas du mår bra och inte stressar omkring för mycket.

anettan sa...

Snygga paket. Jag har aldrig varit så förtjust i ordet snäll..... Kram Anette

jannice lindell sa...

så fint julpapper. ja,nu är de inte långt kvar till julafton! :) kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...