söndag 28 december 2014

I mina paket.

Hej på er!

Kom på att jag glömt visa vad som fanns i paketen
till mig.



 Av Lillprinsen och hans mamma och pappa fick jag finaste
armbandet.
 
Från By Marc Jacobs, finns här



Sedan kom Tomten med en fin bok.



En jättefin bok, fullmatad av enkla goda recept för 
alla tillfällen, finns här

Sedan fick jag pengar för att kunna köpa mig den här mojängen.

Någon som har erfarenhet av sådana? Jag har det inte men tror det skulle kunna
underlätta min vardag.



Nu är det dags för kvällspromenaden med Doris, sedan ska vi kolla
på Down Ton Abbey julspecial, som
jag somnade från igår.


Kram på er.

Helena

6 kommentarer:

Sabelhagens Olivlund sa...

Så mycket fint i dina paket! Ursnyggt armband, tyvärr ingen erfarenhet av "mojängen" :)
Ha en mysig kväll
Kram Maria

Unknown sa...

Finfina klappar, armbandet är ju så sketasnyggt!
Nä, aldrig använt en sån, men jag brukar dänka eller spraya skrynkliga plagg med vatten och sedan hängtorka (helst ute), blir slätt som bara den :) Fast den där mojängen funkar säkert toppen, ska bli kul att höra vad du tycker :)

Kram och ha en mysig kväll,
Catta

Hemma på Sjuan sa...

Så fina klappar du fått och vilka vackra vinterbilder du tagit. Jag önskar jag var lika duktig med kameran måste plocka fram den där boken och lära mig lite mer...
Kram Suss

Maria - Wikers Liv sa...

Ingen erfarenhet av den där mojängen. Däremot tokgillar jag min ångstation, ett riktigt bra strykjärn med stor vattentank och riktigt bra ång-tryck. Halverar stryktiden! Minst ;) Något jag inte kan leva utan.
Ska bli spännande att höra vad du tycker om mojängen! =)
Kram/Maria

Enkel stil sa...

Fina julklappar. Om du får mojängen till att fungera kommer jag med min strykhög. : )) Hoppas det går bra.
Kram Anita

♥Linda♥ sa...

Så snyggt armband! Det ser ut att kunna matcha de flesta outfiter.

Boken verkar vi vara många som fått. Det är verkligen fin och inspirerande.

Ha en fortsatt fin kväll!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...