fredag 26 december 2014

Kuddfetischist.

Hej hopp!

Har ni varit och gjord några reafynd idag?

Vi åkte förbi stora köpcentret förut och det var superlånga köer
på motorvägen för att komma in till centret.

Har inte gjort ett enda fynd idag, har varken varit i affärer eller
kollat nätet än.
Vi åkte till några vänner och satt och pratade och hade trevligt istället.

Jaa just det kuddfetischist, tror jag snart kan kan titulera mig det.

Men kuddar är många gånger dyra, men när man fyndar kuddar slår
jag gärna till, fast jag har några lite dyrare också, som jag visade häromdagen.

Men i sovrummet som jag haft rosa kuddar ett tag har det nu blivit lite mer
aubergine/lila med gråa fjädrar på som jag fyndade för 79 kr/st på
min fyndfavoritaffär.
Netto.






Lite mer vintrig färg än ljusrosa, så det är väl lite mer passande nu
när det är vinter.

Jag är också lite sugen på att måla träväggen bakom sängen i ngn Kalklitir färg,
har bara lite svårt att veta vilken färg som passar i vårt sovrum, skulle helst vilja ha en färg som 
både beige och grått kan funka till, om det nu finns någon sådan ton.


Någon som har erfarenhet av vilka färger som är snygga?
 
 
Ha en skön kväll därute och i natt kanske kanske kommer min önskan slå in,
jag håller tummar och tår.
 
 
Kram Helena


7 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Fina kuddar. Måste besöka den där butiken på måndagar så jag lyckas göra några fynd...
Vacker dukning och så fint inlägg om Tsunamin. Kollade på nyheterna hela fm. Ingen som vi kände i den där katastrofen men jag blir så berörd ändå.
Så stilig ung man hos dig på julafton och fina bilder på dig och din tomte :) kram Suss

Sofi sa...

Hej Helena!

Så fint i ditt sovrum!
Här har du en till som gillar kuddar! Brukar blanda dyra med billiga annars blir det ju så fasligt dyrt för oss kuddfetischister:)
Så fint du skrev om tsunamikatastrofen, vi är många som minns den dagen med sorg och förskräckelse.

Vi har stångats med folk idag, både på stan och Marieberg:) men det gick bra och vi shoppade lite grann, dock inte så mycket på rean.

Ha en fin kväll nu!

Stor kram

Nilla Q sa...

Snygga kuddar och vilket fint sovrum!

kram Pernilla

Villa Ryttarängen sa...

Kuddar kan man inte ha för många av. Vad snygga dom var dina nya.. Ingen rea för mig jag åkte skidor istället. Om färger kan jag inte ett dugg tyvärr. Kraam Pia

Channal sa...

Haha här har du en till! Det gör så mycket med några nya kuddar. Jättefint hos dig!

God fortsättning! KRAM Anna

dnyahuset.blogspot.se sa...

Ja, kuddar är härligt, men so sagt, oftast så dyra. Ska man ha tre-fyra stycken så passerar man ju lätt en tusenlapp. Jag har rosa gardiner i sovrummet nu och det passar väl inte så jättebra när det är vinter. Får bli något annat asap!

Anonym sa...

Så vackert ...
Hm...Färg ja kanske någon mild grön ton :)

/Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...