torsdag 18 december 2014

Spegel spegel på väggen där!

Hello!

Tänk ibland undrar jag om mina speglar visar en fel bild av mig,
eller om det är min egen syn det är fel på.

Ni vet ju att jag hittade flera nyårsklänningar 
som jag tyckte var så fina.

Jag mätte och kollade och trodde i min enfald
att jag nog skulle kunna klämma till de där bubisarna
så att jag skulle komma i denna skapelse.



Jag måste nog leva i en drömvärld, för det gick inte hur mycket jag än ville.




Ja ja vad är väl en bal på slottet???


Tur det inte är en bal vi ska på, men en fin klänning skulle jag gärna vilja bära på nyår.
 
Den här hittar ni här iallafall.



Hörde på radion i morse när Gry sa att det skulle vara A linjeformade klänningar,
mycket glitter och knälånga stövlar till nyår och det kanske passar den här kroppen bättre.



Någon som har något bra förslag på fina klänningar??

Hittade några på Boozt som redan börjat sin rea.
Får tänka om och försöka tänka att min 
kropp inte ser ut som en tjugoårings längre.


Just nu ska jag vila ögonen lite för de är alldeles tåriga 
av förkylningen.


Vi hörs lite senare.

Kram Helena



6 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Tackar för tips! jag letar efter en klänning till denna afton också.
Snygg klänning du hittat och visst önskar man att kroppen var som en 20-årings fortfarande :)
Kram Suss

Sofi sa...

Fina Helena!
Ja det är inte lätt det där med storlekar:) Därför vill jag gärna prova innan jag slår till. Nu när magen är stor (ja kanske inte bara magen) så är det ju ännu svårare;)

Hoppas du hittar en fin klänning!

Kram på dig

Anonym sa...

Waoo...Snacka om Nyårsklänning grymt snygg ♡ .../Kram & Tack för dina fina tips :)

Pst...Hann läsa din kommentar innan bloggerspöket raderade den :(
Foton är jag alltid "snål" med så förmodligen kommer det inga i bloggen min ;)

Villa Ryttarängen sa...

Storlekarna är lite konstiga nu för tiden, mina mått stämmer inte heller.. Fast synd för det var ju en jättefin klänning. Kraaam Pia

Hem & Trevligheter sa...

Zalando har grymt många snygga klänningar. Själv blev jag tokkär i den här
http://www.zalando.se/virgos-lounge-millie-skjortklaenning-vl021c00m-j11.html

Men jag har redan en klänning som jag får lov att använda. Hur gärna jga helst vill ha en ny. :)

Kram Linda

Anonym sa...

Hej fina du. Vi kanske inte är så många som kan bära upp en sådan klänning. Dom syr dom små små. Hi hi. Men du är ju fin i så mycket annat. Har ju sett lite bilder på dig och du är fin i ALLT. Kram Inger

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...