fredag 20 januari 2017

Vårkänslor.

Halloj!

Vilken härlig Fredag vi har här
i ministaden.

Känns nästan som vår ute, men 
det är väl bäst att inte gå händelserna i förväg.

Men visst märks det att det är mycket ljusare ute nu.
Klockan är över fyra och det är ljust ute.

Min Fredagsbukett, går såklart i rosa tema.
Rosa tulipaner denna vecka också.






Har på mig min favorittröja från Ajlajk och
kjol från HM. 




Dagens vardagsrum badar av ljus och jag är så glad för det.
Lampa, Bord Tavla, Ljuslyktor, gamla från Tine K

Ikväll skall jag laga något jag aldrig lagat tidigare,
blir det bra, talar jag om det senare.

Har ni fått vårkänslor?

Kram Helena


5 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Du är så fin på alla bilder Helena!
Vackert med rosa tulpaner :)
Kan nog känns mig rätt nöjd med vintern nu, men vi får nog vackert hålla till godo med fram-och-tillbaka väder ett par månader till är jag rädd..;)
Men visst längtar jag!
Kram Anna

Mamma C sa...

ja, vi har nästan vår ute nu, men inte värt att gå händelsen i förväg som du skriver. Krispiga tulpaner är inte alls fel att ställa på bordet.
Kram mamma C

anettan sa...

Så fin du är och vilken snygg tröja. Trevlig fredag. Kram Anette

jannice lindell sa...

Underbart med tulpaner denna årstid! De är vår det. Kram

Villa Ryttarängen sa...

Härliga bilder på både dig och blommor. Nja inte vårkänslor på riktigt men glad för ljusets återkomst. Kraaaam Pia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...