lördag 28 januari 2017

Snart på dejt.

Halloj!

Betongkepsen är på, hos denna bloggerska idag.
Masade mig upp halv ett, för jag ska på eftermiddagsdejt
med min man.
Lite huvudvärkstabletter, en dusch, promenad och lite mat
har gjort susen för att orka dejta

Har lite lagom avslappnad outfit, liknande den här under.
Dock kommer jag ha varmare skor.

Det kanske inte blir den mest romantiska dejten,
men det kommer bli superkul. 



Inlägget innehåller affiliatelänkar



/ 1. Skal HÄR / 2. Tröja HÄR / 3. Väska HÄR / 4. Klocka HÄR / 5. Byxor HÄR / 6. Skor HÄR /

I samarbete med Boozt och Ideal of Sweden



Ni får höra senare vad vi gjort.

Ha en skön Lördag

Kram Helena

2 kommentarer:

Mamma C sa...

Snygg outfit, och ha det så kul nu.
Kram Mamma C

Hanna sa...

Jag gillar färgen på byxorna. Det är verkligen snyggt med vinrött. Hoppas ni får en rolig kväll tillsammans.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...