tisdag 31 januari 2017

Är gult fult eller?

Hello!

Idag fick jag 45 minuters sovmorgon,
man tackar, varje minut med lite sovmorgon,
är guld värt för mig.

Idag står utbildning på schemat.


Har sett att gult är på väg i både inredning och mode,
och först tänkte jag NEJ vad fult,
men sedan drog jag mig till minnes några gula
plagg jag hade förr som jag verkligen älskade,
så nu har jag ändrat mig och säger att med rätt
nyans av gult så kan det bli en riktig hit.



Inlägget innehåller affiliatelänkar



/ 1. Jacka HÄR / 2. Tröja HÄR / 3. Skal HÄR / 4. Byxor HÄR / 5. Skor HÄR



Jag skall absolut ha koll på
de gula plaggen och är det bara rätt gul
och rätt plagg, kommer jag slå till.

Gillar ni gult?

Ha en bra dag.

Kram Helena

I samarbete med Zalando & Merskal

2 kommentarer:

Mamma C sa...

Tycker gult är snyggt. Men tycker själv att jag inte passar i den färgen. Om jag inte har lite färg själ på kroppen.
Kram mamma c

Enkel stil sa...

Så snyggt. Men tyvärr är inte gult min färg så jag får hålla mig till kuddfodral eller någon inredningsdetalj.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...