onsdag 18 januari 2017

En rosa dröm.

Tänk om!

Tänk om jag hade en egen salong av något slag,
då skulle jag garanterat inreda den i rosa.
Jag älskar rosa, i både kläder, blommor
och inredning.
Skulle kunna ha en rosa soffa om jag bodde själv, 
men tycker inte det passar hemma hos oss.
Men visst ser det fint ut

Bild Cocorosa.com


Tänk att ha en rosa sammetssoffa, en fåtölj
och en massa vackra rosa blommor.

Bild från classyinthecity

När jag ser allt detta rosa, får jag en otrolig
längtan till våren.

Att kunna klä sig eller omge sig med en massa rosa.




Sweatshirts H&M
Sneakers från H&M

http://www.andicsinger.com/
En rosa sweatshirt kan det nog bli till våren.

Är det någon mer än jag som har en rosa dröm?

Kram Helena

4 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Ja, nog ser det galet vackert ut alltid :-)
Men Blå är min färg och skulle jag välja så blir det blått :)
Har fått en fåtölj av svärmor i Emmastil som jag drömmer om att klä om i blå sammet, kostar ju som att köpa en dyr ny... men...
Kankse ska köpa en trisslott;-)
Kram Anna

Villa Ryttarängen sa...

Jaaa så fint. Jag var på möte en gång och så kom vi in på hennes kontor som var helt i rosa.. Nice. jag vill också ha...Kraaaam Pia

Unknown sa...

Rosa är så fint. Rosa soffa är en dröm.
Kram
Maria

Anonym sa...

Jag är precis som du så förälskad i rosa. Fyndade en jätte fin rosa collagetröja på Lexington på 50% igår då blir man glad:-) KRAM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...