torsdag 26 januari 2017

Falla på eget grepp.

Hej hej!
Två arbetsdagar kvar innan helg..

Berättade för ett tag sedan att jag inte gillar att
gå omkring i myskläder när jag är ledig.

Har sneglat på detta mysset 
hos Stylelevel länge.
Men hela tiden tänkt att jag nog inte skulle
använda det.

Men tillslut föll jag på eget grepp
och klickade hem setet när det var på rea.








Jag kan säga att jag använt det nästan varenda dag 
sedan jag fått hem det.
Ett riktigt lyxigt mysset, med jätteskönt material
och färgen, den bara älskar jag..
Just nu har de ett av seten på kampanj,
så är ni sugna, kan ni passa på nu.

Ha en bra Torsdag allesammans.
Kram Helena

3 kommentarer:

Från Glam till Damm sa...

Hej Helena!

Jätte snyggt! Jag har sett att det finns mycket fint i kategorin myskläder. Odd Molly har också jättefina mys outfits i olika färger. Själv köpte jag ett underbart skönt set (byxa och långärmad topp med schalkrage och snygg RL-logga) från Ralph Lauren när jag var i Kalifornien nu i november.

Du passar jättefint i den gammelrosa färgen!

Ha en fin kväll!

Kram, Anneli

Annes vita rum sa...

Härlig färg och ser mysig ut 👍🏼 Till skillnad mot dig så går jag och hasar i myskläder jämt hemma.. Det första jag gör när jag kommer hem är att byta om😄 Svaret på din undran om vi har HM home här nere i Spanien? Så tror jag icke det, aldrig sett.. Däremot Zara home har vi, där finns en hel del fint oxå👍🏼Ha de.. Kramiz

Junitjej sa...

Jättefint set!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...