tisdag 17 januari 2017

Att försöka öka mysfaktorn i källaren.

Gokväller!

Hoppas ni haft en bra dag?!
Jag har haft det toppen, kommer in i jobbet
mer och mer och det känns så kul!

Jag och maken är ju serienördar av högsta rang.
Vi sitter alltid i källaren och kollar serier.
Det kan ju kännas rätt kallt och rått så här på vintern,
 men vi har det väldigt skönt
med vår kassett som sitter i öppna spisen.

Det blir så himla skön och go värme som sprider sig i hela huset


Vedstället fick vi i julklapp av stora dottern m fam. 








Vedstället kommer från Lakewoodliving

Här kör lilla O  music quizz med mig
med låtar från 60.70 och 80 talet och hon
kan banne mig mer än mig. Hon sätter mig på
pottkanten hela tiden.

Kul att hon gillar gamla låtar.

Ha en skön kväll!
Här gungar det rejält.

Kram Helena

4 kommentarer:

Unknown sa...

Serier är så roligt att se.
Vad mysigt ni har det.
Kram
Maria

Villa Ryttarängen sa...

Brasmys är nog det bästa som finns på vintern. Vi kollar inte så mycket på serier men desto mer på brasan. Kraaaam Pia

Hemma på Sjuan sa...

Så mysigt med brasa, vi har kamin här hemma men jag längtar så tills vi kan få ha en brasa i en ny kamin i stugan också. Kram Suss

Mamma C sa...

Vem älskar inte serier och så saknar jag vår braskamin. Härligt med värmen och ljudet ifrån den.
Kram Mamma C

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...