torsdag 5 januari 2017

En glittrig vinst

Hej hej!

Har ni vunnit någon Instagramtävling?
Inte jag, förrns nu.

Jag vann ett valfritt platt från 

Superkul och men svårt att välja
då jag gillar alla deras kläder.
Men valet föll tillslut på 
deras glittertröja.

Ja, jag älskar glitter om ni inte visste det redan.




Så nöjd med den. Har strl S, då den är väldigt
oversized.

Ni hittar den här
Skulle vilja ha alla kläder i deras butik.

Känner ni till detta svenska märke?

Här i Umeå har vi just nu minus 24 grader
och det känns kan jag säga.


Kram Helena

7 kommentarer:

Maria - Wikers Liv sa...

Så fin du är! Nyklipt? Fin tröja också! Glitter är inte min grej, riktigt. Men snyggt på andra!
Jag har vunnit bl a en fin bok, när jag deltog i en tävling på instagram där man skulle tagga sina "hembilder" och så utsågs jag till vinnare. Det var stort!
24 grader!!!???? Hu så kallt....
Kram och ha en fin helg!
/Maria

kustnära sa...

Så fin tröja. Hoppas du klarar av kylan, men visst är det vackert när solen skiner och snön riktigt knorrar under skorna. Vi slipper ju blåst och storm som det är söderut. Du får värma dig med lite shopping och gott fika i norrlands huvudstad.

Stella sa...

I love your shorter hair...it looks great !!
Hugs,
Stella

Anonym sa...

Va fin du är i håret, du passar väldigt bra i det. Och tröjan är väldigt fin tycker oxå om deras kläder. Kul att ni är i fina Umeå, fin stad, vi har nästan lika kallt här där jag bor i en annan norrländsk kuststad. /Ag

Razzy sa...

Brr tycker allt att det räcker med -8 som vi har hos mig, gillar inte glitter själv men tröjan var snygg på dig. Kram Eva

Hemma på Sjuan sa...

Snygg du är, jag har inga kläder därifrån men skulle verkligen vilja, så mycket snyggt. Jisses vad kallt men vi har faktiskt fått 16 minus här nere. Ha en fortsatt fin helg i Umeå. Kram Suss

✫ Fru Eriksson sa...

Så vacker du e´ ♡ ...
/Kram & Goooo forts på 2017!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...