torsdag 19 januari 2017

Serier jag tittar på just nu.

Tjenixen!

Som jag skrev tidigare är maken och jag
larvigt förtjusta i serier.

Vi har plöjt SATC flera ggr.
Vänner, Homeland, Bron/Broen, Downton abbey,
Outlander, Games of thrones
och Nu senast har vi börjat kolla
Gossip Girls, till lilla O´s förtvivlan.





När jag sedan började kolla 
på Skam via datorn i helgen,
då tyckte hon det fick vara nog,
men eftersom mamman var själv hela helgen
maratontittade hon på säsong 1 och 2 
och ja, hon gillade serien.



Såg att en ny säsong med Homeland börjat och 
i vår kommer också Outlander med en ny säsong.
Så inte kommer vi bli serielösa precis.

Kollar ni på serier?
Vilka är era favoriter?

Ha en bra dag.
Kram Helena

3 kommentarer:

Mamma C sa...

Är en serienörd i perioder, och då plöjer jag igenom allt.
Kram mamma c

No34 sa...

Nääää, är serien mer än 2 delar så bangar jag... skratt*. Ingen tv- nörd alls jag!
Ha det gott, kram Kate

Från Glam till Damm sa...

Downton Abbey är solklart i särklass och en av de absolut bästa serierna genom tiderna. Jag vill titta på Homeland men den sänds så sent. Jag kanske också borde börja titta i datorn, men det är inte samma känsla som när det går på TV.

Kram och ha en fin kväll!

Anneli

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...