måndag 19 november 2012

Vinnarna är:



Grattis!
till två vinnare!


Vinnare av Mineralsmink från IDUN
är Camilla Bergström










Och vinnaren av 




Body Lotion
är den här tjejen!

Super stort Grattis till er båda!

Maila era adresser så kommer det snart paket till er!


Tack så mycket alla som varit med och tävlat
och tusen tack 

Ni andra som är intresserade av hudvårdsprodukter av hög kvalité
som är noga utvalda av hudläkare för att passa olika
typer av hudvårdsproblem och för dom som ställer höga krav
på bra produker!
Gå in och kolla deras webshop


Ha en skön kväll alla!
Nu ska jag och lyssna på en fotograf som håller
föredrag!

Kram Helena

15 kommentarer:

Helens Universum sa...

Jättetrevligt med utlottningar! Nu har jag själv tagit initiativet till en;-) Välkommen!
Ha det gott!
Kram Helen

Sabelhagens Olivlund sa...

Grattis till vinnarna. Och tack till dig för en fin utlottning.
Ha en fin kväll.
Kram Maria

Channal sa...

Hej fina du!

Här kommer en famn med bloggkärlek och en blogaward till dig från mig!

Kram och ha en fin vecka! Anna

Grattis till tjejerna som vann fina priser!

Tina sa...

Grattis till dem o tack för en trevlig tävling!!

kramkram

Stjärnor & Champagne sa...

Grattis till tjejerna:)) Och mr Grey, mmmmmmmm. Jag väntar på 3:e sista boken men den kommer i januari...Så bra och det är som du skriver. Tack snälla för award, jag ska ta tag i den. Kram till dig vännen:)

Lena - gott för själen sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna!

Kram Lena

Anonym sa...

Oj!!! Tack!!!! Jag som aldrig vinner något!!!!! Vad glad jag blev nu!!!! KRAM!!
villa-sjohaga@live.com förresten!!
<3

Home2tiny sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna o tack för en trevlig tävling. Kramisar Tina

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Grattis säger jag till turtjejerna..och verkligen tack Helena för tävlingen !

kramar

Ewa`s Galleri sa...

Grattis till vinnarna
Ha en skön kväll

Maria - Wikers Liv sa...

Grattis till vinnarna!
Kram till er alla :)
/Maria

Charlie sa ... sa...

Grattis till lyckliga vinnarna!!

Och 50 nyanser av honom...eller 50 shades of grey som den heter i original...jag är fast med! Raggar nu del 2 ;)

Kram!!

CreandoPhoto sa...

Stort grattis till lyckliga vinnare!

:)

dianasdrömmar sa...

Grattis till vinnarna och en finfin tisdag till dig Helena kram Diana

åse sa...

Grattis till vinnaren och en fin dag önskar jag dig ! Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...