söndag 18 november 2012

Trähjärta & Minerlsmink


Tack snälla ni för alla snälla
kommentarer
och tack 
för ännu en 
Liebster blog awards 
som jag fått av fina 
Hon är en vacker kvinna som lever
mitt i sitt kungarike 
med maken,barn och djur,
där kärleken blomstrar.
 Hon är fantastisk
på att skriva vackra
levande texter!

Tack snälla du!
 Berättade för ett tag sedan att jag hade köpt något som jag velat haft sedan förra hösten och det var det här:



Trähjärtat från Walther & Co
som jag hittade på Nice presenter!

Det är så ståtligt och fint och jag gillar det mycket!
Tänkte faktiskt att jag skulle kunna göra ett själv,
men efter mycket letande hit och dit, så la jag ner det
projektet, men nu har jag äntligen ett alldeles eget hjärta!

Sedan villa jag igen påminna om att det är sista dagen 
fatt vara med och tävla om Mineralsmink!
Tävla gör ni här
Här kommer lite info om sminket

Svensk serie mineralsmink

IDUN Minerals är en svensk serie mineralprodukter med vårdande och skyddande egenskaper, utvecklad för att passa alla hudtyper, från fet till torr hy. I serien ingår foundation, puder, concealer, rouge, bronzer, läppglans samt ögonskuggor och mascaror. I sortimentet finns även tillhörande borstar samt en borstrengöring.
Basprodukterna består till 100 % av högrenade mineraler. Det innebär att mineralerna är renade från bland annat nickel, krom och mikroorganismer. Basprodukterna innehåller varken talk, olja, silikon, parfym, bismuth eller konserveringsmedel så som parabener – ämnen som kan orsaka klåda, utslag och allergiska reaktioner. Produkterna är även oorganiska och vattenfria vilket förhindrar bakteriebildning.

Naturlig makeup som låter huden andas

IDUN Minerals täpper inte till porer, utan låter huden andas. Den milda formulan har en helande och lugnande effekt på huden, samt innehåller ett naturligt solskydd som hjälper till att förhindra hudens åldrande. Produkterna bromsar uppkomsten av nya fina linjer och är verksamma mot pigmentfläckar och andra synliga ålderstecken i huden.
Den kompakta mineralformulan är högpigmenterad och dryg. Endast en liten mängd behövs för att få en fin och jämn finish på huden. Mineralerna döljer fläckar, ytliga blodkärl, fina linjer och ojämnheter sam ger huden en vacker lyster. IDUN Minerals garanterar finaste kvalitet till ett bra pris.

Informationen hämtad hos Militus Medical


Ha en bra söndagskväll!
Här blir det Zumba!

Kram Kram
Helena

13 kommentarer:

mig&mitthem sa...

Sååå fin du var i långt hår!! Berätta gärna om hur länge det kan sitta, pris & hur det känns...kan man borsta håret?? Läste att du skulle börja läsa "femtio nyanser av honom" Jag är på andra delen & den är magisk. Krams m

Charlie sa ... sa...

Grattis Helena! Så mycket härlig bloggkärlek! Jag och alla andra älskar din underbara blogg!

Du sprider värme, inspiration och så skriver du alltid så fint i din blogg och hos oss andra! Det värmer så himla mycket!

Stor kram
Lotta

Sabelhagens Olivlund sa...

Vad snygg du är!! Jättefin med långt hår:)).
Åh, vilket fint hjärta, roligt att du äntligen fått tag på ett:)). Grattis till alla utmärkelser. Jag gillar din blogg jättemycket.
Ha det gott.
Kram Maria

CreandoPhoto sa...

Du är så vacker i ditt förlängda hår! Gillar det skarpt!
Och tack för utmärkelsen du gett mig. Jag blir alldeles rörd :)

Kramar Kicki

No34 sa...

Underbart hjärta... Önskar Dig en skön söndagkväll, kram Kate

Lena - gott för själen sa...

Kul att du fått så många utmärkelser! De är så söta de där hjärtana.

Har nu varit in och tävlat.

Kram Lena

Lifestyle By Lena sa...

To die for, så himla fint. Vill också ha ett ;)
Kram

TITTILINA sa...

Åh vilket fint hjärtan. Ett sånt skulle väldigt gärna få bo hemma hos oss.

Kram

TIDSOPTIMISTEN sa...

Grattis till awarden och till fyndet av det fina hjärtat som verkligen fått en perfekt plats ;)

Kram Ullis

Home2tiny sa...

Du vackra så fin i ditt hår. Kramisar Tina

dianasdrömmar sa...

Grattis till awarden, härligt har precis fått 3 st det är så mysigt :) Fin du var i håret är det extensions kram Diana

Titta in hos Thess sa...

Ååå vad fint hjärtat är!!!!!
Har oxå tittat på dom länge men tycker att dom
är lite väl dyra(grejen är att hg skulle vilja ha två:))))
Hoppas du får en fin start på veckan.

Kram Thess

Channal sa...

Grattis Helena! Vilket fint hjärta! Det speglar dig! Du är som ett vackert pärlhjärta som sprider värme!
Underbar bild på dig i förra inlägget! Vilket långt fint hår du har!

KRAM Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...