måndag 5 november 2012

Adventsinspiration!

Hejsan!

Idag har min dag varit mulen med en massa dimma!
Hur har er dag varit?

Måtte november gå fort,
för är det något jag älskar så är det advent!
Att få börja nu med lite inspiration från magasin och butiker
gör iallafall mig gott!
Var hos Nice presenter och 
hämtade en efterlängtad sak
som jag velat ha redan förra advent, men då var den totallt
omöjligt att få tag i!
men nu så finns den hemma hos mig och ska få 
förgylla min advent!
mer om den en annan dag!

Lite bilder från deras utsmyckning i affären!


De fina zinkhusen från Walther & co



Ett fint lärkträd som prytts med en massa fina dekorationer

 




Ja ifrån den affären går man sällan tomhänt!

Ni vet väl att de har webshop och hittar man inte det man söker,
 så kan man ringa till dom och fråga!

Nu blir det sängen en stund för i natt blir det nattjobb, 
men innan det blir det fotokurs!

Brukar ni vilja tjuvstarta lite med adventspynt?

Ha det gott!
kram Helena



26 kommentarer:

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Så mkt fint du bjuder på..behövs en dag som denna !!

Kraaam

Sabelhagens Olivlund sa...

Mycket snyggt i den affären! Nyfiken på vad du har köpt:)).
Ha det gott.
Kram Maria

mig&mitthem sa...

Nu blev inte min adventslängtan mindre!! Har ( i smyg) börjat att smussla in lite advent här hemma & känner att livet blir lite mysigare.
Ha en skön måndagskväll...krams m

Casa of Mia sa...

Åh så mycket fint, kan tänka mig allt! kram

Fröken D sa...

Super fina saker!
November är ingen direkt favorit månad, så jag håller med- låt den gå fort!
Spännande och se vad du köpt.
Kram Susanne

Livsnjutaren sa...

Wow! Det där "dockhuset/hyllan" i zink skulle jag vilja ha!!! Helt enkelt fantastiskt! Var får man tag på det?!?! Går det att köpa på nätet? Väldigt fina bilder, får det att klia i pysselfingrarna... Ha en fin kväll! Kram

Sofie sa...

Åh de hade jag ingen aning om! Den måste jag kolla in! Kram

Queen of Kammebornia sa...

Åh, så mycket fint!

House and Garden by Bia sa...

Hej !
Brukar inte tjuvstarta med julpynt...möjligtvis nån ljusslinga som är vit...har ju två som sitter uppe året om i nån murgröna (fejk)
Zink gillar jag också!
Kram Bia

Lisa sa...

Jättesnygga saker alltihop. Vill verkligen ha det fina zinkhuset. Så fina bilder du tar.
Kram Lisa

Concept_By_Sarah sa...

Mycket fint:-). Ja här har det varit ganska varmt och soligt, men blåsigt. Gillar inte alls att vintern kommit.. men advent är ju mysigt (och därefter får det gärna bli vår:-). Kram Sarah

Lena - gott för själen sa...

Oj, så mycket fint! Den är farlig den där butiken, märker jag.

Kram Lena

Channal sa...

JAA, låt november gå fort!! Dimma o grått o rått här också! Älskar advent, längtar!!

KRAM Anna

Unknown sa...

Så mye fint!!
Jeg elsker Walther & co... ♥

Åse sa...

Zinkhuset är bara lovely, jag tjuvstartar inte skulle gärna vilja men nej advent startar första advent !

Maria - Wikers Liv sa...

Jo, visst längtar man till advent nu!
Jag väljer att kalla det vinterpynt, så kan man tjuvstarta liiite i alla fall! ;)
Härligt inspirerande bilder du bjuder på!
Kram /Maria

Bara Sara sa...

I den affärern fanns det mycket fint! Mysigt att gå runt och inspireras!

Hemma på Sjuan sa...

Gah så mycket fint! Jodå här vill jag pynta nu i mörkret... Vill ha en massa nytt oxå!
Kram Suss

evalevabo sa...

Vill se vad du köpt. Tänk att det redan är november. Allt jul pynt i butikerna nu... fattar inget. Så fort det går.
Kram på dig.
Eva

Home2tiny sa...

Oj så mycket fint, rädd för att jag hade gått helt bananas där inne. Jag har börjat liiiite med julen, kan inte låta bli. Nyfiken på vad du har köpt. Kramisar Tina

dianasdrömmar sa...

Åhh, så mycket fint, läängtar till advent.Men just nu är det renoveringskaos hos oss så jag längtar bara efter att få ordning....stor kram Diana

Life´s Silverlining and I sa...

Verkligen en fin butik! Spännande att se ditt fynd sen! Kram Nilla

CreandoPhoto sa...

Mycket fint där! Ser fram emot ditt inköp! :)

Jag brukar vara väldigt sugen på advent, men nu känns det som så mycket annat att jag inte hinner med...

Kramar

Melody and M.E sa...

Vilka fina bilder och vilket HA begär de väcker...
Kram
Melodys matte som älskar Advent!

VivanDivanGoesFashion sa...

Åååå vad mycket fint. Längtar också till advent :-) Bästa tiden på året

kram
/Vivvi

nina/nice sa...

Superfina bilder Helena!!!
Ha en underbar söndag...
Kram Nina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...