torsdag 8 november 2012

Att vänta är inte min grej!


När man väntar på något
som man väldigt gärna vill ha!

Känslan när man springer till brevlådan och
den gapar tom, ja förutom på räkningar 
som alltid ligger i lådan, den är inte kul!

När jag väntar på något vill jag helst att det ska komma med en gång!
Jag tänker alltid att brevbäraren har delat ut mitt paket fel,
för det har hänt vid ett flertal tillfällen,
och det som förundrar mig är
att det kommer post till mig som är fellagt och jag
åker och lägger det i rätt låda,
men i de fall jag saknar post och förstår att den är fellagd,
så är det ingen som gör likadant, utan posten är borta med vinden!

Inte kul!
Men jag väntar några dagar till, på mitt paket!

Vaknade med huvudvärk idag, såklart!
Men nu är den nästan borta, och
tur är väl det, för ikväll ska vi ut och äta med jobbet,
plus att jag ska jobba hela natten
och jag vet att det kommer bli en tuff natt på jobbet!
 
 

 Jag pysslar och grejar idag! Flyttar om lite och mina nyplockade kottar
kommer nog finnas på många ställen innan jag är klar!


Min lilla rumsgran har också fått byta plats och fått en Tine K korg!



Har ni sett jag finns med på Tofsar & Tings hemsida



Lilla jag bland de stora tjejerna!
 
 
I morgon hoppas jag kunna bjuda på en fin tävling igen!
Det är ju snart jul!!
 
 
Kram Helena



29 kommentarer:

Åse sa...

Det är härligt att pyssla saker man flyttar omkring blir som nya igen ! Ha en trevlig kväll både på middagen och jobbet ! Kram

CreandoPhoto sa...

Vilket gäng! Och "lilla du" funkar alldeles utmärkt där tycker jag :)

Kramar

Fröken D sa...

Känner igen det där med att flytta runt :-)
Kul att synas med bloggen!på deras hemsida!
Ha en så trevlig kväll och hoppas huvudvärken ger med sig!
Kram Susanne

mig&mitthem sa...

Härliga bilder!! Visst är det kul att flytta runt på grejer hemma...helt gratis är det också. Mindre kul är det när huvudet värker. Hoppas att du får en rolig kväll ute & en precis-lagom-mycket-att-göra-pass på jobbet. Krams m

svart vitt och rött sa...

Härligt att ta in naturen! Du gör det på ett bra sätt också! Jättefint!

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Du är absolut lika betydelsefull som de andra!!...Kul att fotograferandet och nätverkandet ;) ...ger resultat .

*ler

Kram

Pernilla På Piazzan

Home2tiny sa...

Att flytta runt kan göra underverk för inredningen helt plötsligt kan rummet få en helt annan karaktär, alltid lika spännande o se slutresultatet när man håller på, tycker jag då, inte mannen. Han mumlar mest om att han inte hitta något i det här huset......superfina bilder o hur kul som helst att du e med på deras hemsida. Kramisar Tina

A House With A View sa...

Jättefina foton från ditt hem!! Så himla charmigt med granen i den superfina korgen!! Och vad kul att du syns på Tofsar & Tings hemsida!!!! Din blogg är minst lika fin:)))

Kraaaaaaaaaaaam aka

Mittgodastefinaste sa...

Sådär håller jag också på med posten!

Vad kul att vara med på deras hemsida!

Kram Jenny

Helens Universum sa...

Skönt att huvudvärken släppte! Hoppas du får en hyfsad natt! Nästa tävling ska jag väl kunna delta i, jag missade ju den förra!
Kram Helen

Lena - gott för själen sa...

Är vansinnigt avis på dina lärkkvistar! Vad fint du pysslat iordning!

Kram Lena

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Superfina bilder och det märks att du lärt dig mycket mera om att hantera kameran. Och va kul för dig att vara med på hemsidan. kram Victoria

House number 11 sa...

Så fina bilder, Helena! Och den sötaste lilla gran!
Jag hoppas att din väntan snart är över!
Och klart du ska synas där!
Kram Jenny

Unknown sa...

Og flytte rundt er kjemepesmart for og få nytt liv til tingene:)
Elsker treet ditt ♥

Ha en fin kveld!

@my casa sa...

Flytta runt, det gillar jag:)

Härligt att få synas bland de stora tjejerna!

Kram Åsa

@my casa sa...

Flytta runt, det gillar jag:)

Härligt att få synas bland de stora tjejerna!

Kram Åsa

TIDSOPTIMISTEN sa...

Fina bilder, kanske är det en sån där korg jag ska satsa på till mitt olivträd;) Hoppas huvudvärken går över och att du får en riktigt mysig kväll ute med jobbet ;) ....och grattis till hemsideplaceringen ;)

Kram Ullis

Channal sa...

Lilla fina du med de stora tjejerna! How Cool!

Hoppas nattjobbet går bra! Och den som väntar på något gott kan aldrig vänta för länge!

KRAM Anna

Charlie sa ... sa...

Jag är inte heller bra på att vänta ;)

Vad spännande, snart är säkert paketet framme!

Skönt att du mår bättre. Tänker på dig i natt!

kram
Lotta

Ps. Jättesöt innegran

Maria - Wikers Liv sa...

ÅH! Vad kul att du finns med bland "de stora tjejerna" !!! Grattis till det!
Så mysiga bilder du bjuder på! Jag ska också ställa min lilla gran i "korgkrukan" när det är dags att plocka fram den ;) Samma smak? Eller trendigt, kanske?
Ha en underbar fredag!
Kram /Maria

dianasdrömmar sa...

Lilla du platsar utmärkt där och är faktiskt den enda av dom som jag kikar in hos varje dag :) kramar Diana

Anna sa...

Den som väntar på nåt gott.... hoppas att det kommer snart och inte kommit bort.
Fina bilder!
Kul att du är med på Tofsar o tings sida.

Sköt om dig.
Kram Anna - Mitt hus på landet

Ewa`s Galleri sa...

Vilka fina bilder ,blir sugen på att gå ut och hämta mina kottar ,men först ska So jag ta tag i vårat gästrum och fixa lite
Ha en bra kväll och skön helg

Titta in hos Thess sa...

Ja ibland räcker det verkligen att flytta runt grejerna för att det ska bli som nytt.
Och jag älskar verkligen oxå att plocka in naturen i inredningen,och speciellt så här års =)
Önskar dig en fin fredag.

Kram Thess

Anonym sa...

Hej! Hittade hit idag och hit kommer jag att återvända!
Har bara skummat lite ännu men blev helt förälskad i ditt brickbord från Rif. Var har du köpt det? Sånt vill jag bara ha!
Hoppas att du skriver var du hittat det.
Hälsningar Carina

Bromans Bravader sa...

Samma här... har pimpat med lärkträdkvistar lite här och var i huset idag...
Kram Jannike

Queen of Kammebornia sa...

Vänta är verkligen svårt! Hoppas du får en finfin helg! Kram!

Helenas enkla vardag sa...

Hej Carina och välkommen till min blogg! Rif bordet är köpt på Nice presenter och de har webbutik! men vet att den finns på andra ställen också! Väldigt lik Tine K s bord men mycket billigare!
Kram Helena

Carola sa...

åhh jag såg ju det på insta. så kul för dig!
och det där med posten.. tröttsamt.
Men det kommer nog rätt till slut.
Ha en underbar helg fina du!

kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...