måndag 19 november 2012

Att vara såld av Femtio nyanser av honom!



Tack för alla gulliga kommentarer, hälsningar
och utnämningar!
Jag blir så glad!
 
Mitt långa hår som jag visade er
häromdagen,
är ett äkta hår med clips som jag köpt hos min frissa
Superlätt att fästa i och ta ur när jag vill!
Passar mig perfekt, nu när det vankas julfester med lite olika teman!
 
 
Jag måste bara säga att jag är helt såld!!
Såld på en bok som fått så många bra recensioner
och en massa kritik!
En erotisk bästsäljare!
 
Nu har jag inte kommit så långt,
typ 160 sidor, men jag är helt såld!
 
Vilken bok!
 
Jag läser med skräckblandad förtjusning,
inte för att det är deckarotäckt 
utan för att den gäckar mig på ett konstigt sätt!
Jag tror att det kommer bli otäckt fast på 
ett erotiskt sätt som nog inte är passande, men jag vet inte!

Men än så länge är jag lost i 
Studenten Anastasia och den stormrike Mr Grey
i boken 
Femtio Nyanser av Honom
som är en trilogi av E L James.
 
 
 Vi får se vad jag tycker om ett tag.

Lovar att jag ska dra en vinnare idag också,
men jag måste bara läsa lite till!
 
Jag återkommer och talar om vem vinnarna är
och kanske lite bokrecension!


Ha en bra måndag!
Kram Helena

21 kommentarer:

Unknown sa...

God dagens sköna Helena!
Den kanske man skulle ta och läsa, verkar ju superspännande! Var helt galet länge sedan jag läste en bok, känns som att jag varken har tid eller ro, men det kommer väl.. ;)

Ha en toppenmåndag!
Kram Catta

Maria sa...

Den boken tänker jag läsa under julen... har också hört att den ska vara bra! :)

Fin vecka till dig!
Kram

Hemma på Sjuan sa...

Kul med en spännande bok! Jag läser inget nu hinner inte riktigt med det men hoppas på att läsa nån bok under jullovet... Kram Suss

Fröken D sa...

jag väntar på 3:an, och tyvärr som det ser ut just nu sista boken!!
Helt tagen av böckerna!och laddningen som är mellan Anastasia & Grey magisk!!!
Avundsjuk på alla som inte läst den än!

Kram Susanne

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Hej fina !
Roligt med en bok som trollbinder !!
Du trähjärtat i förra inlägget..mums !!

Kram kram

Lena - gott för själen sa...

Härligt att bli helt uppslukad av en bok så där. Svårt att släppa taget då.

Kram Lena

No34 sa...

Jag läser sällan då jag ofta somnat *innan* jag lagt huvudet på kudden... Men Stieg Larsson tre böcker sträckläste jag utan att somna när det begav sig!! Kanske dags att ta tag i lite bokläsande igen.!
Önskar Dig en härlig dag med boken, kram Kate

Maria - Wikers Liv sa...

Alltid kul med en bok som man tokfastnar för!
Har också tänkt köpa och läsa den! Blir än mer sugen nu!
Kram /Maria

Livsnjutaren sa...

Så härligt med en bok som pirrar, kanske på ett litet förbjudet plan... Undrar om det är ok att läsa den också som man. Det är ju bara kvinnor som snackar om den... Ha en fortsatt fin dag! Kramis

Bara Sara sa...

Ja den boken har jag också hört mycket gott om!! Spännande att få din recension sen! Kram Sara

CONCEPT by JESSICA sa...

Kanske ska ta å fixa mig den boken och ta med den på semestern..
Ha fina dagen, kram
Psst, jag svarade ang muggarna på min sida
Kram

Unknown sa...

Åh de är ju fantastiskt härligt när en boktrollbinder så, älskar att läsa men av någon anledning hinns det inte med just nu, kan va livet som småbarnsmamma kanske?
Men den här blev jag väldigt sugen på, kanske kunde va något och frossa i under julledigheten!
Ha en din dag
Kram Johanna

Concept_By_Sarah sa...

Läser den också just nu:-). Kram Sarah

Nordhem sa...

Jag läste boken under en semestervecka tidigare i höst, det var maken som köpte den o låg på stranden o läste den först. Sedan var det min tur o jag behöll den på rummet, kunde inte med att visa upp vad jag läste..fånigt va?
Bra var den i allafall o jag skall ta itu med no 2 snart. Det skall visst vara en film på g också, frågan är om den kan förmedla samma känsla..

Bettan sa...

Är också helt såld på denna bok!! Ljuvlig! Går bara inte sluta läsa den, och när den väl är slut vill man bara ha mer och mer!... längtar efter 3:an så att jag spricker! ;)

Härlig blogg! :))
Kram Bettan

Mittgodastefinaste sa...

Jag läser hur mycket som helst men just den har jag inte läst ännu, har blivit lovad att låna den av en vän.

Alla pratar om den så att inte läsa den går ju liksom inte!

Det där håret att fästa med clips lät jättesmart, det såg jättefint ut!

Kram Jenny

mitt liv som jag sa...

Har hört att det ska vara en bra en bok, blir spännande att höra vad du tycker om fortsättningen!
Hoppas att din måndag varit riktigt bra! Kram Jennifer

mig&mitthem sa...

ja, visst är den magisk....tvåan är ännu mer fängslande. Tänk när den blir film(det pratas om att Ryan Gosling ska spel MR.Grey...inte mig emot!!!) Coolt att ha hårclips men klarar du att fästa dom själv?! Måndagskramar m

TIDSOPTIMISTEN sa...

Kul att du gillar boken - och det verkar de flesta göra. Fick den av en kompis häromdagen som precis läst och gett den toppbetyg ;)

Kram Ullis

TITTILINA sa...

Den där skulle jag oxå vilja läsa. Hoppas väl att min borde köpa den där i julklapp eller nåt. Sägs ju vara en god investering :-)
Kram

Jungarå Fotografi sa...

Extremt bra böcker!
De har bestämt vilka som ska spela rollerna i filmerna nu, har du sett :)? fin bild för övrigt :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...