måndag 12 november 2012

Vilken söt gran!

Ni som följer mig vet att jag väntade paket
förra veckan och att jag var orolig att det kommit bort med posten!

Det kom i fredags!
Min fina gran som jag beställt  inne hos Jenny med bloggen 
Det är hennes mamma som gör de fina granarna som man fick beställa av henne.

Den är så fin och kommer pryda sin plats här hemma
till advent,
men den kommer få stå framme från och med nu!



Den riktigt glimmar när solen ligger på!!!

Tackar Jenny och hennes mamma för det fina inslagna paketet 
och den superfina granen!

Kram kram Helena

29 kommentarer:

Fröken D sa...

En sån har jag med :-) tänkte vänta ett tag med att låta den pryda hemmet!
Dom är verkligen jätte fina!

Ha en bra kväll!
Kram Susanne

Lena - gott för själen sa...

Ja den var jättefin!

Sv: Blir så glad att du följer mig:-) Samma här, man orkar inte kommentera allt när man läser via Iphone eller padda. Lite synd att det är så. (Läser även alla dina inlägg).

Kram Lena

Casa of Mia sa...

Åh den är jättefin, kram

Mittgodastefinaste sa...

Den är ljuvlig, jag funderade också på att beställa en men så blev det inte av, ångrar mig nu när jag ser din fina!

Kram Jenny

Queen of Kammebornia sa...

Så himla fin!

Melody and M.E sa...

En sådan vore ju perfekt hos mig!
Så fin...
Ska gå vidare till länken!
Kram
Melodys matte

Enkel stil sa...

Så vacker. Det är alltid lite speciellt att sätta fram något som man vet är äkta handarbete. Jag har också några små handgjorda saker som kommer fram till jul.
Kram Anita

evalevabo sa...

Söt lite gran. Pluttig.
Kram på dig
Eva

@my casa sa...

Superfin :)

Kram Åsa

Hemma på Sjuan sa...

Visst är de fina! Min har fått stå kvar framme.
Vilka fina bilder du har tagit! Jag tycker det är jättesvårt med ljuset nu... måste gå nån kurs jag oxå...
Kram kram

Anna sa...

Åh, vilken snygg gran, tänk om man kunde göra en sån....
Ha en skön kväll.

Kram Anna - Mitt hus på landet

Home2tiny sa...

Så himla fin. Förstår att du vill ha den framme redan nu. Det är så mycket värt att ha saker som man vet är skapade med värme o kärlek. Kramisar Tina

Channal sa...

Det enkla är det vackra! Gillar luffarslöjd! Jättefin! KRAM Anna

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Hon är verkligen duktig..blir nog årets blogggran..superfin !!

Kramar

House number 11 sa...

Ja, jag kan inte annat än hålla med!;)
Kramar i massor!
Jenny

softrey sa...

Jättefin!

/Anette

HOUSE of ADELA sa...

Den var verkligen jättefin!;)
Kul med en annorlunda modell på gran och i det materialet! Såg en fin själv i dag på Blomsterlandet i vitt och lite spretig och kul:)

Kramar
Adela

Två Trappor sa...

Det var verkligen en fin liten gran! Gillar det stilrena enkla men ändå med lite bling :) Luffarslöjd är väldigt fint, både romantiskt och lite "rufft" på samma gång = gillar! :)
Stor kram
Madeleine

TIDSOPTIMISTEN sa...

Verkligen fin förstår att du längtat efter paketet och helt klart värt att vänta på ;)

Kram Ullis

Charlie sa ... sa...

Det är underbar! Det blir årets finaste gran tror jag!

Lyckliga dig som har en!

Varm kram till dig sötaste Helena!

Lotta

dianasdrömmar sa...

Den är underbar och passar bra hemma hos dig :) kram Diana

Åse sa...

Åh så söt riktigt riktigt fin ! Ha en fin tisdag ! Kram

Titta in hos Thess sa...

Men åååå så himla söt :)))))
Helt i min stil,vilken duktig mamma hon har.
Nu kommer hon gå en massa att göra ;).

Kram Thess

Lifestyle By Lena sa...

Vilken alldeles underbar, en detalj som verkligen utmärker sig.
Ha en fin dag!
Kram

Träning Inredning Inspiration sa...

Jag var också sugen på att beställa men gjorde aldrig det och nu ångrar jag mig! Jätte vacker!!
Ha en underbar tisdag

Kram Johanna

Lilla Majken sa...

Ja, den känner jag igen, vad fin den är.

Kram Therese

CreandoPhoto sa...

Åh, så fin! Jag har beställt en också. Tror jag... :)

Anonym sa...

Superfin!! Och jättefina bilder på den!! Kram!!

Anonym sa...

WOW vilken mysig blogg du har:) vad kan jag följa dig med BL FB???

Gillar du inredning kan du kolla in min blogg:)

Ha en underbar dag

LOVE Maria från inredningsvis.se

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...