onsdag 14 november 2012

Lunchdate!




Hello girls and boys!

Är lite spänd idag!

Ska ha en lunchdate med en speciell person i mitt liv!

Jag känner henne inte, vi har aldrig möts förut 
men jag tar del av hennes liv varje dag
och har även en viss kommunikation!

Jag gillar henne skarpt,
iallafall det jag vet om henne, tror att vi är rätt lika!
Samma ålder, samma jobbakgrund, lika stora barn,
och samma intressen!

Så ja jag är lite spänd,
så spänd att min migrän gjorde sig påmind idag,
men nu är den preparerad, så jag tror den försvinner snart!

Nu ska jag snart iväg på date!




Hoppas ni andra får en bra dag!

Kram kram Helena

27 kommentarer:

Livsnjutaren sa...

Så spännande det låter! Är det månne en bloggerska? Kanske någon vars liv jag också tar del av varje dag?:-) Här är det soffläge, feber, rosslig hals och täppt näsa. Och blogging! Ha en riktigt härlig date! Kramis

Life´s Silverlining and I sa...

haha sötnos! är också lite spänd men håller med dig vi är lika:) kommer bli jättekul! Snygg du är på bilden!
kram Nilla

Hemma på Sjuan sa...

Ahh vad spännande! Två jättemysiga bloggerskor som ska ha lunchdate!
Ha det så trevligt!! Kram Suss

Lena - gott för själen sa...

Hade mina misstankar innan jag läste kommentaren från Nilla :-) Ni får säkert en jättetrevlig date!

Kram Lena

Bara Sara sa...

Åh va spännande!! Blir spännande att höra sen - jag tar ju också del av era bloggar varje dag! Kram Sara

Linn sa...

Oj vad roligt det låter! :) hoppas ni klickar!!
Kram på dej

hemma hos lilla mej sa...

Ahh vad spännande det låter.Hoppas ni klickar.Bara så snygg är du!!!Ha en härlig dag.Kramar Rita ♥

Fröken D sa...

Skoj!!vad härligt att träffas in real!
Ha en mysig date :-)

Kram Susanne

CreandoPhoto sa...

Direkt när jag läste tänkte jag att det är Nilla du ska träffa :) Kul! Gulliga är ni ju båda två, så jag är helt övertygad om att det blir en höjdarträff!

Kramar

Ewa`s Galleri sa...

Vad spännande och roligt att möta sina bloggvänner in real life
ha en trevlig och mysig träff

Anonym sa...

Härligt...Ha en mysig Date :)
/Kram

No34 sa...

Härligt och riktigt spännande att träffas "live"! Ha så kul tjejer!! Kram kate

Emma - Från min sida sett sa...

Hoppas att ni fick en fin lunchdate! Vilken fin bild!

Kram Emma

CONCEPT by JESSICA sa...

Fina du, ni kommer säkert få ett underbart möte mellan två härliga människor;)
Berätta mera sen, kram

Anonym sa...

Lunch träffen kommer gå toppen bra för du är ju så lättsam och gullig!Lycka till! Du är ursnygg i håret! Kram Kram Linethe

Unknown sa...

Så spennende:)
Blir nok et veldig hyggleig møte vil jeg tro ♥ Enjoy!

Anonym sa...

Fina du, hoppas att du haft en bra dag. Vill veta mer....

Annes vita rum sa...

Jättefin bild på dig! ni får nog en toppendag tillsammans..kram

Life´s Silverlining and I sa...

Tack för en jättetrevlig dag! Det funkade för oss båda ser jag :) testade när jag kom tillbaka.
Kram Nilla

House number 11 sa...

Åh, vad fin du är! Jag hoppas att ni hade trevligt!
Kram Jenny

Lisa sa...

Gud vad roligt, hoppas vi får höra o se mer
Ha det så bra
Kram Lisa

Anna sa...

Spännande och trevligt!
Och modigt av dig.
Hoppas ni fick det riktigt trevligt.

Ha en skön kväll.
Kram Anna - Mitt hus på landet

Prinsessorna på Bellevue sa...

Vad spännande och vad fin du var! Den där blusen blev jag lite käär i! Vilken fin blogg och duktig dotter!

Ha en fin kväll!

Kram
Petronella

Anonym sa...

Va fin du är!! Jag tror det är Nilla!!!! Låt oss veta!!
Kram

@my casa sa...

Spännande,det vill vi höra med om:) Hoppas
allt gick bra:)

Kram Åsa

mig&mitthem sa...

Så fin du var på din date!! Hoppas att ni hade det mysigt & att mr. Migrän höll sig borta!! Krams m

Carola sa...

award till dig.
Från mig, kika in till mig vettja! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...