fredag 2 november 2012

Vinnaren av happy lights är......


Stort Grattis till Vinnaren
av 
Happy Lights

Vinnaren hittar ni 

Grattis till dig!!
maila din adress
så vidarebefordrar jag den till 

Tack så jättemycket
säger jag till alla som velat vara med och tävla
och till Annika
Tofsar & Ting!

Hon vill också ge er andra ett fint erbjudande!
15%  på Happy Lights i webshopen
Uppge koden 
Helena
i kassan! 
Erbjudandet gäller till söndag 4/11

Ha en fin fin fredag allihop!
Jag kommer återkomma med flera fina erbjudanden och snart en ny tävling!

Kram Helena

16 kommentarer:

Tina sa...

Grattis till vinnaren!!

kramkram

A House With A View sa...

Stooooooort grattis till den superlyckliga vinnaren!!! Och tack till bloggerskan för en finfin utlottning!

Kraaaaaaaaam aka

House number 11 sa...

Grattis till vinnaren och tack för fin tävling!
Ha en fin fredag!
Kram Jenny

Channal sa...

Grattis till den fina vinsten!
15% jag slår till!!
KRAM Anna

dianasdrömmar sa...

Grattis till vinnaren och fin fredag till dig kram Diana

Sabelhagens Olivlund sa...

Grattis till den lyckliga vinnaren!! Och tack till dig för en fin utlottning.
Ha en fin fredag.
Kram Maria

Hemma på Sjuan sa...

Grattis till vinnaren!
Vad bra med rabatt, hoppas mina lampor hinna komma hem innan söndag... väntar fortfarande...
Ha en härlig fredag, kram Suss

Home Bohemia sa...

GRATTIS till vinnaren:)

Kul grej att du länkade till vinnarens blogg!!

Ha det fint/Kram Maria

@my casa sa...

Stort GRATTIS till vinnaren:)

Ha en superfredag!

Kram Åsa

Två Trappor sa...

Grattis till vinnaren! Vilken underbar vinst! Och tack så mycket till dig för den fina tävlingen och extra rabatt hos Tofsar & Ting :)
Ha en skön fredag!
Kram Madeleine

Lilla Majken sa...

Grattis! Vad roligt att du gillade reportaget. Nej, jag är nog rätt så "piffig" av mig.

Ha en fin dag! Kram Therese

Unknown sa...

Gratulerer til heldig vinner!!
Og en god helg til deg:))

Lena - gott för själen sa...

Jaha, grattis till henne då (sa hon surt). Nej, då skojade bara. Grattis på riktigt!

Kram Lena

Lifestyle By Lena sa...

Stooort grattis till den lyckliga vinnaren!
Önskar dig en finfin helg.
Kram

Linn - lantligt med (stort) L sa...

Åh tack tack, vad roligt att jag vann, vad glad jag blir! :) <3

Ska genast mejla dig så jag kan få pryda mitt hem med den fina ljusslingan. Kan inte sluta le, vad glad jag är :)

Hälsningar Linn

Linn - lantligt med (stort) L sa...

Hejsan, skriver här också ;)

Jag lyckas inte mejla dig, och kan därmed inte skriva min adress till dig och då heller inte få min vinst :/

Men tänkte såhär, att du kanske skulle kunna mejla mig på; linn_122@hotmail.com, så kan jag svara dig med min adress :)

Hoppas det kan fungera? :)

Mvh
Linn, linn_122@hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...