torsdag 21 februari 2013

Vilken trevlig dag!


Puh!
Hemma igen efter två intensiva dagar
i storstaden

Var på ett mycket trevligt event på
där man fick information och 
testa deras produkter.

Några märken som fanns var 
 


Vi fick goodiebags, gott att dricka
och gott att äta!



Träffade en massa trevlig folk,
och även några bloggkompisar,
 antar att de flesta redan vet
vilka!



Diana den alltid så glada och gulliga tjejen som har så mycket trevliga tävlingar varje vecka,
och som älskar att baka!
 Jannike som anordnar den stora bloggdagen, med massor av tävlingar och jättebra
föreläsare,
så himla duktiga tjejer!

Jättekul att få träffa er tjejer som man följt i över ett år.
 Det kändes som vi känt varann länge,
 och som om man träffats massor av gånger!




 Jag fick hudvårdsanalys och blev även sminkad!

Fick många expert tips om hur min hud skall tas om hand,
 nu när huden inte 
är så ung och spänstig längre!




Sofie i full färd att måla en av gästerna!
Det är tack vare henne att vi hamnade i Stockholm
Militus 
trevliga event!

Vilken trevlig dag!

Man får vara med om så mycket kul när man bloggar,
så för den som funderar på att börja, tveka inte!
Det finns inget att ångra!

Vi hörs i morgon,
för jag är slut som artist!

Kram Helena



17 kommentarer:

anettan sa...

Det låter som ni haft det helt underbart. Kram Anette

Fröken D sa...

Låter som två härliga dagar!
Kram
Susanne

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Härligt Helena!!

ser fram emot att träffa er alla tre i Stockholm på bloggeventet ( om jag nu knep en biljett )

och kan bara instämma med hur kul det är att blogga.

Kram
Pernilla

mitt liv som jag sa...

Härliga bilder, jag förstår att du haft det bra! Kram Jennifer

Nordhem sa...

En sådant härligt avbrott i vardagslunken! Det ser fantastiskt ut..
Kram!

Channal sa...

Vilka roliga och spännande dagar!
Visst är det fascinerande det här med att blogga! Det öppnar så många nya portar!
Kram Anna

Home2tiny sa...

Vilka härliga dagar ni haft o att träffa bloggvänner är superkul. Ser fram emot att träffas i Stockholm på bloggdagen. Kramisar Tina

House and Garden by Bia sa...

Det verkar som du haft det väldigt trevligt;) Alltid roligt att träffa bloggkompisar också ;))
Önskar dej en fin torsdag!!!
Kramisar från Bia

dianasdrömmar sa...

Mysigt att ses Helena och ser fram emot nästa gång :) kramar Diana

Life´s Silverlining and I sa...

Vilken dag ni haft! De råden får du gärna dela med dig av till mig (med tips på äldre hud:))
kram Nilla

No34 sa...

Mysigt med en "egen" dag!! Själv blev jag tillfrågad att vara testpilot på hudvårdsprodukter som ännu är under tillverkning + en ögonfransserum ( utan de farliga kemikalierna)... Spännande!
Ha det gott, kram Kate

Browneyedgirl sa...

Ohhh vad roligt =)
Kan tro att det var riktigt skoj och trevligt.
Ha en toppen dag nu!
Och du goodie bags, me like =)

Unknown sa...

Ser ut som att du haft det riktigt trevlig =)) Goodiebags är ju aldrig fel ;)

Ha en fin torsdag!
Kram Catta

Bromans Bravader sa...

Underbart att få träffa dig och Nathalie också!!

Vi ses snart igen =)
Kram Jannike

TIDSOPTIMISTEN sa...

Vad trevligt och alltid bra med lite smink tips - Bare Minerals använder jag just nu och det är jättebra. Kul att få träffa lite andra bloggtjejer också ;)

Kram ullis

Villa Ell sa...

Låter som två kanon dagar..
Det där med ansiktsprodukter, kanske man skulle ta tag i det där på allvar..
Det låter som jag inte tvättar mig men det gör jag ;-)

Må gott
Kram Sandra

Bakom dörr nr. 11 sa...

Tack för en inspirerande blogg...läser varje dag :) Ser ut som du har haft några fantastiskt bra dagar.

Jag har precis börjat blogga och tycker det är jätte roligt, trots att det bara är nära och kära som läser min blogg... Har du några tips så tar jag tacksamt emot. Ha det gott ! /Pia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...