söndag 17 februari 2013

Hjärtat klappar!!


Hallå!
Här har det inte blivit många knop gjorda idag!

Haft mardrömmar inatt och nu på 
förmiddagen hade jag hjärtklappning
som inte ville ge sig
och jag har lite kvar fortfarande!

Därför tänkte jag ta en promenad nu,
och sedan kanske jag kan ta och baka lite muffins
till eftermiddags kaffet!



 Och förhoppningsvis mår jag bättre än den här rosen, efter lite frisk luft!
 


Hoppas ni mår bra allesammans!?
Vad gör ni en dag som denna?

Kram Helena

 


38 kommentarer:

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Usch, hjärtklappning låter inte bra. En promenad och varva ner låter klokt. Här firar vi vår 8 åring idag! Såg att du också anmält dig till roligheter i maj. Va kul! Ha det gott, kram Victoria

Unknown sa...

Huff, er ikke noe godt og ha det slik:(
HÅper en fin tur ut hjeper på:)
God bedring ♥

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Usch, mardrömmar kan vara svåra att släppa...hoppas promenaden hjälper..själv känner jag mig bara "grinig" idag och det bli inget gjort....men ibland ska det väl vara så också..

Kram

pernilla

Enkel stil sa...

Här har vi det bra. Men efter en runda till Ikea för att titta på matta vet man inte hur dagen blir.
Kram Anita

Home2tiny sa...

Oj både mardrömmar o hjärtklappning är inte kul. Hoppas du känner dig bättre efter en promenad. Ta det lugnt o bara mys idag, det bästa man kan göra när man känner sig lite hängig. Kramisar Tina

CONCEPT by JESSICA sa...

Ja, hua jag drömde riktigt otäckt inatt, sitter fortfarande i..;(
Hoppas din dag blir bra, kram

mig&mitthem sa...

Hoppas att hjärtat lugnat sig & du får en fin söndags em/kväll med mumsiga muffins!! Vi kom precis hem från ett dygn i Stockholm som vi bokade spontant i fredagskväll. Behövde verkligen andas storstad & nu är jaag avslappad i hela kroppen ( & lite pankare) Så du ska också bli kommunssk. (vilket jag också är) Nu när hemsjukvård & särskiltboende skulle slås ihop har det blivit allt annat än bra här. Nerdragn. av personal samtidigt som det lovas kvalitetökning i pressen. Detta grundas mycket att våra nya chefer är allt annat än komptenta till att leda denna omorganisationsfärändringen. Men vem vet....det kanske bli bättre framöver?! Va rädd om dig...krams maria

Livsnjutaren sa...

Usch det där lät inte bra, vännen. Hoppas luften gjorde dig gott och att det snart är muffins på fikabordet... Vad vi gör? Tja... vi har varit ute i vår favoritpark och halkat runt i snöslafset, underbart att få luft i lungorna i alla fall. Och så har vi ätit prinsesstårta och druckit kaffe. Just nu ligger jag i soffan och bloggar och njuter av klassisk musik, en lat härlig söndag. Så skönt att bara vara hemma båda två, pyssla på var och en med sitt, småprata lite ibland, vara, finnas till. Önskar dig en fin söndag! Kramis

Malin - Stjärnflocka sa...

Hoppas luften och muffinsbaket gjorde susen! Motion och att baka tycker jag själv är bästa medicinen!
Kram Malin

OddStyle.dk sa...

Uha ja man skal huske at lytte til sin krop, håber du det går bedre i løbet af søndagen. Pas på dig selv - kram

Life´s Silverlining and I sa...

Hoppas du mår bättre efter din promenad! Fina bilder! Kram Nilla

Titta in hos Thess sa...

Hjärtklappning låter inte alls bra vännen!
Ta det lugnt efter ditt muffins bak och bara njut av att det är Söndag.
Hoppas nu att maj festligheterna blir av så vi får ses,våre ju såå kul :)))
Har redan bokat tåg och hotell för att vara på den säkra sidan ;))

Kram Thess

Channal sa...

Ajdå! Det låter inget vidare! Ta det lugnt o andas med magen o genom näsan! Hoppas du mår bättre!!

KRAMAR Anna

Lena - gott för själen sa...

Låter inte bra! Hoppas det är bättre nu.

Tänkte först säga att du nog haft mardrömmar och hjärtklappning p g a biljettsläppet. Men sånt ska man ju inte skämta om, så det låter vi bli ;-)

Kram Lena

Helens Universum sa...

Hoppas du mår bättre nu! Ja, mardrömmar kan vara svåra att skaka av sig ibland!
Kram Helen

anettan sa...

Det låter verkligen inte bra, hoppas du mår bättre. Kram Anette

Charlie sa ... sa...

Å, hoppas du känner dig bättre snart! Jag har varit med om liknande och det är ingen skön känsla. Ta hand om dig, bra med en lugn dag!

Jag är i post vacation mood och det får vara så ett litet tag till ;)

Stor kram!
Lotta

Bara MammaMilla sa...

Usch så jobbigt med mardrömmar och hjärt-klappning. Hoppas resten av dagen blev bättre! Kram Camilla

Sabelhagens Olivlund sa...

Hoppas du mår bättre nu!
Jag känner mig lite "jag kan inte riktigt förklara känslan" och är inte alls redo för en jobbbvecka.
Kram Maria

Johanna / Fru form o fix sa...

Hoppas promenaden hjälpe till!

Postadress Torslanda sa...

Jag hoppas du mår bättre nu. Vi har haft tjejdag på stan, en riktig vitamininjektion :)

Hemma på Sjuan sa...

Fy då, hoppas du känner dig bättre nu!
Här har vi haft en hyfsad lugn kväll men helgerna går såå fort...
Vackra bilder!! Kram Suss

Bara Sara sa...

Hoppas du fått bra vila idag och mår bättre!! Var rädd om dig- finns bara en du! Kram Sara

Annes vita rum sa...

Hoppas det gick över;) prommisar brukar hjälpa mot det mesta:)
önskar dig en fin början på en ny vecka..kram

House and Garden by Bia sa...

Kolla upp blodtrycket...hjärt klappning kan bero på mycket...men det kanske du vet redan...jag har också haft hjärtklappning...det berodde på stress...nu mår jag bra ;))
Hoppas det fixar sej;)))
Ha det bra vännen!
Kram

House number 11 sa...

Usch, usch! Var rädd om dig! Hoppas att du mår bättre nu!
Kram fina du!
Jenny

My everyday life sa...

Fy hoppas att du mår bättre! Muffins är alltid gott. Mums. Kram Nina

Limetwig sa...

Usch låter inte bra! Det där med mardrömmar kan sätta sina spår! Hoppas hjärtat ditt slår riktigt igen! Men lite bak kan ju fixa det mesta :)

A House With A View sa...

Det låter inget bra... fundera över vad du stressas över och se om du kan lösa det! Kroppen reagerar alltid på det som tär inombords. Inget kul med mardrömmar... Sänder massor med styrkekramizar!!

Superfina foton (och goda) i förra inlägget:) Jag o maken åt musslor i helgen, men inte tillsammans med pommes, det får det bli nästa gång, suuuupergott ju:))

Kraaaaaam aka

Sallys hus sa...

Men hu det där lät inte så bra!
Hoppas du känner dig bättre nu!
Ja jag har ju också bakat i dag...så har jag hjälpt sonen att möblera om och sätta upp tavlor på väggarna.
Lite fix kvar så är hans rum fräscht sedan.
Nix nu är det nog dags att krypa ner i sängen...jobb i morgon..
kram Katarina

TITTILINA sa...

Å nej, inte hjärtklappning! Hoppas att du mår bättre nu. Ta hand om dig ordentligt, så aytt det inte blir mer av den varan.

Psst. Du har en award att hämta ut hos mig.

Kram

Ewa`s Galleri sa...

Mardrömmar och hjärtklappning låter inget bra
Hoppas att du är bättre idag efter promenad och muffins
Ha en bra dag

dianasdrömmar sa...

Hjärtklappning låter inte bra, underbara bilder Helena stor kram Diana

Annaochlivet sa...

Men din stackare så jobbigt med klappningen! Hoppas det blir bättre snart.. Var rädd om dig! Stor kram till dig fina bloggvän <3

Åse sa...

Det där låter ju inte bra, hoppas du mår bättre, var rädd om dig. Kram

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Men fy...
Hoppas verkligen att du mår bättre, va otäckt det lät.
Brukar du ha hjärtklappning?
Stor varm kram
Jessica

Unknown sa...

Hej vännen, hoppas du mår bättre!

Kram Catta

Anonym sa...

Hej. Du jag är lite nyfiken varifrån ditt vita porslin kommer i förra inlägget. Särskilt de vita fina tallrikarna...
Hoppas du mår bättre nu :)

Kram från en som brukar "smyga runt lite i kulisserna" på din fina blogg...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...