torsdag 14 februari 2013

Kärlekens dag till er!


Visst är det väl
fint att uppmärksamma
Kärlek.
Till och med så mycket att den får en egen dag!

Alla hjärtans dag
eller
Valentin`s day!

Det finaste man kan få
är en kärleksförklaring,
mer behöver det inte vara en sån här dag!

Så jag måste passa på att
tala om att jag fått
lite bloggkärlek
av en fin bloggvän,
som jag haft nöjet att
få träffa IRL!
 
Ni kommer väl ihåg den otroliga historien,
när jag sprang på 
Kicki
med bloggen 
när jag var i Köpenhamn!
 
Om inte kan ni läsa här.
Har ni inte sett hennes blogg måste
ni hälsa på hos henne!
Massor av fina bilder och massa tips och idéer! 

Hon gav mig lite
bloggkärlek,
sånt som gör en så himla lycklig!
Tack snälla du!!
 
Man blir så glad av fina kommentarer
och tänk vad mycket fint man fått av att börja blogga!
Utmärkelser och en massa nya vänner
över hela världen!
fantastiskt.
 
Oj vad mycket text det blev!
 
 Dagen till ära köpte jag mig en egen liten present!
En fin kudde med en fin trollslända!
Hittade den på Hemtex!


 Lite nya "Krispiga" tulpaner dagen till ära!

Tulpaner är verkligen något som gör skäl för namnet krispigt!


 
Lite små presenter till lilltjejen och sambon var jag ju bara tvungen att köpa!

Och jag fick röda rosor och ett jättefint kort!!


Nu vill jag passa på att ger 
er alla
en massa kärlek
och passa på att tacka för att ni är så många som tittar
in 
och ger så otroligt mycket fina kommentarer!

Ni är bäst!
 Är inne i ett nattjobbsmaraton,
så därför är jag lite osocial!
Men jag återkommer,
det vet ni! 


40 kommentarer:

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Glad alla hjärtansdag till dej !!!!

Gillar den kudden...den ligger fint i fotöljen även hemma hos mej.

Kraaam

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Ja både Kicki och hennes blogg är superfina ( ska förresten träffa henne nästa helg :)) men precis lika fin verkar du vara :) .

skickar en STOR KRAM idag på alla hjärtansdag för det ska bra bloggvänner ha tycker jag ..*ler

Kram Pernilla

Unknown sa...

Massa massa kärlek till dig med fina fina du!!
Den kudden gluttade jag lite på senast jag var på Hemtex, attans skulle slått till!

Kram och ha en fortsatt fin hjärtansdag med dina nära och kära =))
Catta

svart vitt och rött sa...

Den kudden var ju superduperfin!!! Trollsländor är fortfarande lite av en favorit här :-) Att den är svart och vit gillas ju ännu mer :-) Ha det gott!

Johanna sa...

Kudden är riktigt fin!
Och här kommer en varm alla hjärtans dag-kram till dej! :-)

Anna sa...

Tack själv, kärlek till dig med!
Vilken fin kudde, verkligen snyggt med sländor.
Ha en underbar Alla hjärtans dag!
Massor av kramar och skön om dig på jobbet (och sov ordentligt)

/Anna

Åse sa...

En stor hjärte kram till dig fina du. ❤

Home2tiny sa...

Verkligen superfin kudde, gillar både trollsländor o att den är i svart o vitt. Många hjärtekramisar till dig Helena för att du är en sån härlig bloggvän. Du gör mig alltid glad med fina kommentarer o jag blir alltid lika inspirerad av att kika in här hos dig. Ha en fin alla hjärtans trots jobb. Kramisar Tina

Annes vita rum sa...

Lite sent nu,men hjärtekramar från mig med.. Snygg kudde måste jag säga,har ju en likadan:)
ha de gott...

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Såklart man ska uppmärksamma denna hjärtliga dag lite extra, det gör vi härhemma.
Ha en fin kväll på jobbet och en stor varm kram till dig!
Jessica

anettan sa...

Hoppas du får en fin kväll även om du är på jobb. Kram Anette

Sabelhagens Olivlund sa...

Åh, vilken fin kudde! Och jag som var på Hemtex förut, och missade den.
Önskar dig en fin Alla hjärtans dag.
Kram Maria

Titta in hos Thess sa...

Jag har varit ledig idag så Jabne passade på att skicka blommor hem med blomster bud ;)))) väldigt mysigt.
Och hör blir det hjärtan hamburgare till kvällsmat.
Underbart härligt med blogg kärlek !!!

Kram Thess

mig&mitthem sa...

Tack för att du så ödmjukt & kreativt delar med dig av ditt liv på din blogg!!! Ett stort gäng med kramar till dig......m

dianasdrömmar sa...

Här kommer massor av bloggkärlek och kramar och ser mycket fram emot att ses :) kramar Diana

Nordhem sa...

En go hjärtekram till dig!

House number 11 sa...

Massor med kramar till dig!
Jenny

Lisa sa...

Kram till dig på alla hjärtans dag önskar Lisa

Johanna / Fru form o fix sa...

Jättefin kudde, hoppas du haft en fin alla hjärtans dag!

Anonym sa...

Det samma till dig!! Vi lagade din fisksoppa häromkvällen, 10 + av 10 möjliga!
kram yes

Villa Ell sa...

Vilken härlig dag med presenter och massa kärlek!

Kram Sandra

psst fin kudde, beställde samma igår :-)


Hemma på Sjuan sa...

En stor Alla Hjärtans Dag-kram till dig söta Helena! Alltid lika kul att kika in till dig!
Härliga bilder på den nya fina kudden och underbara blommor.
Kramis Suss























































En stor Alla Hjärtans Dags-kram till dig söta Helena! Alltid lika kul att kika in här!










Melody and M.E sa...

Visst är det härligt med en sådan här dag! Det behövs verkligen inte en massa presenter, bara den där hälsningen som visar att någon tänker på en är ju så underbar!
Massa varma kramar till dig!
Melodys matte

Annaochlivet sa...

Åh vad mysigt med det där du fixat till dina kära! Kramar från mig till dig på alla hjärtans dag <3

@my casa sa...

Detsamma till dig:)

Kram Åsa

House and Garden by Bia sa...

En stor alla hjärtans kram till dej så här i sista timmen!!
Ha de gott önskar bia!!

TITTILINA sa...

Superduperfin kudde!
Hjärtans kramar till dig!

Concept_By_Sarah sa...

Happy valentine kram till dig också:-). Kram Sarah

Life´s Silverlining and I sa...

Stor alla hjärtans kram vännen! Grattis till din award som du självklart är så värd. jättefin kudde! Nilla

CreandoPhoto sa...

Du är så värd den Helena....

Stooor kram till dig idag! Och såklart ett ♥ upptill! Ha det bra mitt i jobbracet!

Fiona sa...

Stort grattis till awarden som du är väl värd och så en stor kram för att du är så gullig och ofta gör fina avtryck i min blogg <3

Charlie sa ... sa...

Å så fint! Bloggkärlek, tulpaner, dina bilder....njuter!!

Massa bloggkärlek till dig Helena! Jag har sagt det förut men jag kan skriva det hur många gånger som helst: love your blog, du är underbar!

KRAM

Browneyedgirl sa...

Glad alla hjärtans dag till dig =) Ja fast en dag försent förstås.
Vad fint du skriver, för visst har man fått otroligt många fina nya vänner genom bloggen som man tycker om. Härligt!
Stor kram och ha en toppen fredag!

nina/nice sa...

Kram Helena:))
Riktigt snygg kudde!!
Ha en riktigt fin fredag!
Kram Nina

A House With A View sa...

Fint skrivet Helena! Bloggkärlek gillas, alltid kul att få uppskattning:) Och vad kul med er date, gissar att ni får det himla mysigt:)

Kudden är underbar - perfekt tema till sommaren:)

Önskar dig en finfin helg!

Kraaaaam aka

Sallys hus sa...

Godmorgon du fina!
öö...eller du sover nog som bäst just nu..
tack för dina jätte gulliga ord...
de värmde..(bloggkärlek..;)..)
I dag känns allt bättre och nu ska M och jag snart iväg på lunchspinning.
Jag tycker också det är fint att kärleken fått en egen dag och kan inte heller låta bli att köpa små presenter till min familj.
Hoppas du inte jobbar heeela helgen utan får lite mys också.
Kram katarina

Johanna sa...

Kärlek till dig också!

Den där kudden är så fin!

Ha en fin fredag,

Kram Johanna

Lifestyle By Lena sa...

Största kramen till dig!
Önskar dig en fin helg!

Kram

CONCEPT by JESSICA sa...

Härligt med alla fina människor i blogg världen, du är verkligen en av dom. Fin kudde, har kollat på den oxå.
Ha fina helgen, kram

Channal sa...

Det finns så mycket kärlek överallt! BRA att det uppmärksammas!

Fin kudde. Påminner om DAYs.

KRAMAR Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...