fredag 8 februari 2013

Cake pops



Luktade så gott i huset när jag kom hem idag!
 
Här ska bli kalas i kväll
och vad som bjuds
är något helt nytt för mig!
lovar att dela med mig om det smakar gott!
 
Förberedelserna har varit 
hela dagen för denna rätt,
så jag hoppas den kommer smaka gott!
 
Jag och lilltjejen
gjorde
Cake Pops
så enkelt och så himmelskt gott


 
 
Fick tipset av 
Thess
med bloggen 

Gjorde dessa förra helgen också
och vi älskade dem så nu blir det repris!
 
Nu ska jag gå och fixa upp maten på  tallrikar
och jag håller tummarna att det kommer smaka ljuvligt!
 
Nu är det fredag och en härlig helg  ligger framför oss!
 
Ha det gott så hörs vi snart igen!
Kram Helena
 

25 kommentarer:

Postadress Torslanda sa...

Åh så ljuvligt! Ska kika på receptet. Har ännu inte provat dessa ljuvliga små saker. snart dags!
Ha en fin kväll med kalas!

mig&mitthem sa...

Här börjar det också lukta gott, härligt med fredagsgott. De små kakorna såg mumsiga ut...måste provas. Hoppas ni får en mysig kalasfredagkväll....krams m

Melody and M.E sa...

Här ska det födelsedagskalas om en vecka för mannen och de där ska jag verkligen göra till den dagen. Roligt med något som även barnbarnen kan tänkas vilja smaka! Sätter dem nog på grillpinnar för då blir de ännu mera poppis hos barnen!
Önskar dig en bra kväll!
Kram
Melodys matte

Bodil sa...

Det receptet får man ju kolla in, vad goda de ser ut!
Kram Bodil.

anettan sa...

Det är faktiskt jätte gott. Kul att komma hem då det redan bakas. Hoppas det blir ett bra kalas. Kram Anette

Titta in hos Thess sa...

Vad fina dom blev !!!!
Kul att jag kan inspirera :)))))))
Hoppas att ni får ett riktigt kul kalas.

Kram Thess

Channal sa...

Åh vilka små godingar! Gott!
Ha en trevlig kväll!
Kramar Anna

Lilla Majken sa...

De smakar säkert väldigt gott, Thess kan baka hon. Fina blev de också. Hoppas att du får ett lyckat kalas.

Kram Therese

Anna sa...

Låter jättegott!
Ha en riktigt skön fredag.

Kramar Anna

svart vitt och rött sa...

Cake pops har jag aldrig smakat på tidigare... spännande och kul med lite nytt :-) Härligt gott en fredag!

Bara Sara sa...

Cake pops - härligt namn!! Och de ser väldigt aptitliga ut!! Kram Sara

Maria - Wikers Liv sa...

Vad gott det ser ut!
Här hade Mannen i mitt liv fixat supergod räk-cocktail till förrätt ikväll.
Ha en fortsatt fin fredagskväll!
Kram /Maria

Tess sa...

lät hur gott som helst!
Hoppas ni får en underbar kväll
Kram

TITTILINA sa...

Det där vill jag oxå prova. Jag trodde att det var svårt att göra, men nu när du skrev att det var lätt blev jag supersugen!

Kram

House number 11 sa...

Ser så gott ut!
Hoppas att er kväll blev lyckad!
Kram Jenny

Välkommen Hem! sa...

Verkar för enkelt för att vara sant!! Hoppas det smakade bra med det ni tillagade.
Kram! Judita

A House With A View sa...

Mums, suuupergott!!! Och vilka hääärliga bilder!!!

Ang din fråga, mattan är från Ikea:)

Önskar dig en finfin helg!

Kraaaam aka

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hoppas det smakade :)
Jag testade också det tipset från Thess... Underbart gott!
Ha en fortsatt trevlig fredag..(inte så länge kvar :))
Kram
Jessica

Hemma på Sjuan sa...

Åh jag som sitter här mitt i natten och är så sötsugen... De ser jättegoda ut!
Hoppas maten blev lyckad, kram Suss

dianasdrömmar sa...

Fina cakepops, hoppas ni får ett mysigt kalas kram Diana

Annaochlivet sa...

Mums alltså;-) Fina var de också! Hoppas du får en fin helg! Sror kram <3

Mittgodastefinaste sa...

Bara namnet på de där godbitarna är ju gott!

Vilket fynd din HunkyDorykofta, jag har haft en sån i precis den färgen har använt den så mycket att den var helt utsliten när den fick lämna min garderob. Jag hade velat ha en igen..

Önskar dig en fin helg!

Kram Jenny

House and Garden by Bia sa...

Det såg väldigt gott ut...mums!
Nu är vi på väg till Ikea, men jag tittar in som hastigast och önskar dej trevlig lördag...hoppas kalaset gick bra :)
Kram kram

mitt liv som jag sa...

Mmmm, det såg och lät väldigt gott! Ha ett bra kalas och en riktigt bra helg! Kram Jennifer

CreandoPhoto sa...

Mums! Detta har jag inte provat än, men det ser så himla gott ut att jag nog måste... :)

Kl. 18 länkar jag till dig....

Kramar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...